Mike Mazu Stopt.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DanielDale    posted on 16-10-2012 17:34
Ik kwam het vandaag opeens tegen en schrok ervan, de Nederlandse DJ Mike Mazu stopt ermee! Hij heeft een fulltime job en kan het dj vak niet meer aan. Zijn label Squeeze Music blijft nog wel bestaan. Op zijn website zijn alle tracks van zijn 5 jarige dj en producer carierre te downloaden. Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden.
Drop Beats, Not Bombs

What do you think about Mike Mazu Stopt. ??

Vote :   

Luxx    posted on 16-10-2012 17:36
don't give a shit. we hebben het hier niet over een a-list artiest maar gewoon een normaal persoon die naast zijn normale leven een hobby in het DJ'n en producen er op na hield. kom op nou zeg. wens hem het beste
www.mothermusic.nl
DanielDale    posted on 16-10-2012 17:37
Oke, ik vond hem een goede dj, inderdaad geen beroepsdj, maar toch, aardig bekend onder de amateur dj's.
Drop Beats, Not Bombs
Maracas    posted on 16-10-2012 17:43
Dr bestaan geen beroepsdj's, alleen dj's die goed genoeg zijn om veel boekingen te krijgen
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Ashley    posted on 16-10-2012 17:56
ik ga nu 3 weken in een hoekje huilen
Maar wat nou als het lukt, mama?
Bougenvilla    posted on 16-10-2012 18:21
Beetje raar waarom men zo reageert. Hij wilt het nieuws met de rest delen en vraagt wat jullie er nou van vinden.
Persoonlijk weet ik dat Mike Mazu wel op wat feestjes hebt gestaan in tegenstelling tot de zolderdj's.?
Best interessant waarom hij stopt terwijl hij maybe een leuke toekomst heeft?
DanielDale    posted on 16-10-2012 18:51
Ik denk dat er echt wel beroepsdj's bestaan, ik zie beroepsdj's als dj's die hun geld verdienen met draaien en produceren op wereldniveau. Mike Mazu was groter dan een zolderdj ja, en inderdaad, ik denk dat hij een leuke toekomst zou kunnen hebben, misschien was hij wat ongeduldig.
Drop Beats, Not Bombs
Maracas    posted on 16-10-2012 18:52
Wel relaxed trouwens dat hij nog even een gig aan tracks shared hehe
Luxx    posted on 16-10-2012 18:53
Poster: Bougenvilla
Beetje raar waarom men zo reageert. Hij wilt het nieuws met de rest delen en vraagt wat jullie er nou van vinden.
..

lees je eigen post nog een keer en lach om hoe dom je klinkt.
www.mothermusic.nl
DanielDale    posted on 16-10-2012 18:58
Poster: Luxx
lees je eigen post nog een keer en lach om hoe dom je klinkt.

Hahah, eigenlijk wel.
Drop Beats, Not Bombs
D-Jesse    posted on 16-10-2012 20:16
Poster: Maracas
Wel relaxed trouwens dat hij nog even een gig aan tracks shared hehe

Hehe vind ik ook, toch mooi meegenomen :p
Snoey    posted on 16-10-2012 23:05
Poster: Danderend
Ik denk dat er echt wel beroepsdj's bestaan, ik zie beroepsdj's als dj's die hun geld verdienen met draaien en produceren op wereldniveau. Mike Mazu was groter dan een zolderdj ja, en inderdaad, ik denk dat hij een leuke toekomst zou kunnen hebben, misschien was hij wat ongeduldig.

?
Op wereld niveau??
?
Kan net zo goed een dorps DJ zijn die zijn brood verdient door 3 dagen per week in de lokale kroeg of caf? te draaien.?
?
Ik kan me vinden in het dilemma van Mike Mazu, als je echt voor je werk of school carriere kiest, heb je geen tijd meer om te produceren. Zeker niet als je misschien ook nog eens een vriendinnetje erbij hebt.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Bougenvilla    posted on 17-10-2012 13:39
@luxx al dik 4 jaar een forum hooligan! Bravo!

Poster:?Danderend
Hahah, eigenlijk wel.

Ik probeer je post nog te rede, ondanks dat het onzinig is...

User edit by Bougenvilla on 17-10-2012 @ 13:41:00 (100%)
Yorick    posted on 17-10-2012 13:42
Mooi weer eentje minder,
Wie is de volgende die het loodje legt?
Zijn er nog steeds te veel....
MichaelMiller    posted on 17-10-2012 16:39
Poster: Danderend
ik zie beroepsdj's als dj's die hun geld verdienen met draaien en produceren op wereldniveau.

Het grappige is dat meer dan de helft van de in jouw ogen 'beroeps-DJ's' hun eigen platen niet eens zelf maakt.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-10-2012 @ 16:39:47 (10%)
Sebasz    posted on 18-10-2012 13:10
Poster: Luxx
don't give a shit. we hebben het hier niet over een a-list artiest maar gewoon een normaal persoon die naast zijn normale leven een hobby in het DJ'n en producen er op na hield. kom op nou zeg. wens hem het beste

dat dus.

Poster:?MichaelMiller
Het grappige is dat meer dan de helft van de in jouw ogen 'beroeps-DJ's' hun eigen platen niet eens zelf maakt.

Nou een groot gedeelte inderdaad. maarrrrr....... die hebben bijna allemaal in het verleden wel zelf plaatjes gemaakt. die hebben daar nu de tijd bijna niet meer voor
User edit by Sebasz on 18-10-2012 @ 13:11:30 (100%)
cross-over    posted on 19-10-2012 15:46
Het is altijd een dubbel gevoel als een collega stopt om wat voor reden dan ook. Jammer maar wel een concurent minder.

Ik ben in de jaren 80 ruim 2 jaar lang beroeps dj geweest en kon er redelijk van rond komen.
Toch heb ik toen besloten om een andere beroep te kiezen en DJ als (betaalde) hobby te blijven doen.

Op dit moment zijn er nog steeds beroeps DJ's die niet produceren, maar die ik ken zijn gewoon all-round en draaien veelal op feesten en partijen.
Als je jezelf profileerd in een bepaalde stijl dan denk ik dat je tegenwoordig bijna niet meer zonder side-activities kunt. Dan moet je wel je eigen nummers maken of een radio show hebben of zoiets.

http://soundcloud.com/lau-daniels
djcanta    posted on 19-10-2012 16:36
ja jammer dat ie er mee stopt maar ik heb nog nooit van Mike Mazu gehoord. En 5 jr is niks in 't DJ-vak. Ik draai nu zelf bijna 15 jr mee (!) en ik ben nog lang niet op deze betaalde hobby uitgekeken.
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
DJADMIN    posted on 19-10-2012 16:48
Poster: djcanta
ja jammer dat ie er mee stopt maar ik heb nog nooit van Mike Mazu gehoord. En 5 jr is niks in 't DJ-vak. Ik draai nu zelf bijna 15 jr mee (!) en ik ben nog lang niet op deze betaalde hobby uitgekeken.

Same here, zolang je voor jezelf grenzen blijft verlengen, blijft 't ook spannend, net als in een relatie. Ook ik draai nu 10 jaar, en nog lang niet dolgedraaid !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
mikedhanpat    posted on 19-10-2012 16:57
Poster: Sebasz
dat dus.

Nou een groot gedeelte inderdaad. maarrrrr....... die hebben bijna allemaal in het verleden wel zelf plaatjes gemaakt. die hebben daar nu de tijd bijna niet meer voor

Ik geloof dat michael bedoeld dat hun eigen platen door een ander geproduceerd worden, nietwaar?
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Maracas    posted on 19-10-2012 17:47
Poster: djcanta

Hij staat ook wel bekend als Chaosz, de tijd dat hij nog Chaosz was vond ik zijn platen echt vet, maar toen hij zichzelf Mike Mazu erbij ging noemen, werd het de zoveelste Nicky/Hardwell/Mainstream ripoff imo, met jammer genoeg een stuk minder orginele platen.
Sebasz    posted on 19-10-2012 19:00
Poster: mikedhanpat
Ik geloof dat michael bedoeld dat hun eigen platen door een ander geproduceerd worden, nietwaar?

Precies, die laten dat nu door anderen doen omdat ze zelf de tijd niet meer hebben maar wel mee moeten blijven doen met nieuwe tracks releasen
Chrizadelic    posted on 19-10-2012 19:22
Het ligt er maar net aan in welk leeftijds-categorie je zit wil je bepaalde DJ's beter kennen. Ik zelf heb veel meegekregen van Mike Mazu, woont hier in de buurt en draaide veel op feesten waar ik ook kwam. Jammer, is een goede gozer en is naar mijn inzien wel erg jammer dat hij moet stoppen om bepaalde redenen.
Dj
Martullia    posted on 20-10-2012 00:19
Poster: Maracas
Dr bestaan geen beroepsdj's, alleen dj's die goed genoeg zijn om veel boekingen te krijgen

Kunt beter zeggen die zich goed genoeg kunnen verkopen, alleen goed kunnen draaien komt niemand meer op af.

Nooit gehoord van deze DJConfused En 5 jaar gedraaid hebben is ook wat mij betreft niet genoeg voor een vermelding.
User edit by Martullia on 20-10-2012 @ 00:20:20 (48%)

This is an old Topic

No new postings for 4.696 days.
 Post CommentThat would be 156.5 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

191 Users online: 133 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 72.066
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.869.103