Poster: Bougenvilla
Beetje raar waarom men zo reageert. Hij wilt het nieuws met de rest delen en vraagt wat jullie er nou van vinden.
..
Poster: Luxx
lees je eigen post nog een keer en lach om hoe dom je klinkt.
Poster: Maracas
Wel relaxed trouwens dat hij nog even een gig aan tracks shared hehe
Poster: Danderend
Ik denk dat er echt wel beroepsdj's bestaan, ik zie beroepsdj's als dj's die hun geld verdienen met draaien en produceren op wereldniveau. Mike Mazu was groter dan een zolderdj ja, en inderdaad, ik denk dat hij een leuke toekomst zou kunnen hebben, misschien was hij wat ongeduldig.
Poster:?Danderend
Hahah, eigenlijk wel.
Poster: Danderend
ik zie beroepsdj's als dj's die hun geld verdienen met draaien en produceren op wereldniveau.
Poster: Luxx
don't give a shit. we hebben het hier niet over een a-list artiest maar gewoon een normaal persoon die naast zijn normale leven een hobby in het DJ'n en producen er op na hield. kom op nou zeg. wens hem het beste
Poster:?MichaelMiller
Het grappige is dat meer dan de helft van de in jouw ogen 'beroeps-DJ's' hun eigen platen niet eens zelf maakt.
Poster: djcanta
ja jammer dat ie er mee stopt maar ik heb nog nooit van Mike Mazu gehoord. En 5 jr is niks in 't DJ-vak. Ik draai nu zelf bijna 15 jr mee (!) en ik ben nog lang niet op deze betaalde hobby uitgekeken.
Poster: Sebasz
dat dus.
Nou een groot gedeelte inderdaad. maarrrrr....... die hebben bijna allemaal in het verleden wel zelf plaatjes gemaakt. die hebben daar nu de tijd bijna niet meer voor
Poster: djcanta
ja jammer dat ie er mee stopt maar ik heb nog nooit van Mike Mazu gehoord. En 5 jr is niks in 't DJ-vak. Ik draai nu zelf bijna 15 jr mee (!) en ik ben nog lang niet op deze betaalde hobby uitgekeken.
Poster: mikedhanpat
Ik geloof dat michael bedoeld dat hun eigen platen door een ander geproduceerd worden, nietwaar?
Poster: Maracas
Dr bestaan geen beroepsdj's, alleen dj's die goed genoeg zijn om veel boekingen te krijgen