Iphone vs Samsung (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrDurkk    posted on 16-10-2012 09:42
hallo allemaal, ik heb het forum rond gezocht voor een topic zoals dit maar heb niks gevonden,
het is niet de bedoeling dat dit een topic word om de iphone of de galaxy af te kraken maar puur om deze 2 smartphones tegenover elkaar te zetten wat voor mij of jullie het beste is!
ik heb al site's gezocht voor vergelijking maar fit gaat meestal over de hardware van de telefoon.

nu de vraag aan jullie: waarom de iphone of waarom de galaxy? ik mag dus over een paar weken een nieuwe telefoon uitzoeken en wil rekening houden met Djing/producen. ?dus muziek op de telefoon en gemak daarin is een groot punt!

alvast bedankt
User edit by MrDurkk on 16-10-2012 @ 09:43:44 (1%)

What do you think about Iphone vs Samsung ??

Vote :   

main    posted on 18-10-2012 12:54
Poster: LouisCasper
Misschien zijn dit nog leuke weetjes over de iPhone:

De iPhone 5 is, ondanks dat hij maar een Dual Core processor heeft en de Galaxy SIII een Quad Core processor, de snelste smarthone op dit moment.
Bron:?http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2410034,00.asp

De iPhone 5 overleeft een stuk meer valschade dan de Galaxy SIII, dit is zelfs getest door een Android-website.
Bron:?http://www.youtube.com/watch?v=6M5q5TRuAsY

Wat een onzin...

Wat ik wel grappig vind is dat de iphone 5 maar liefst 8 patenten van samsung schendt.
Sebasz    posted on 18-10-2012 13:08
Poster: LouisCasper
De iPhone 5 overleeft een stuk meer valschade dan de Galaxy SIII, dit is zelfs getest door een Android-website.
Bron:?http://www.youtube.com/watch?v=6M5q5TRuAsY

die test is beetje gaar want de galaxy laten ze hele tijd op zn scherm vallen en de iphone niet.

maar goed mijn mening over deze 2 toestellen: iphone 5 is mooier, galaxy s3 is mijn inziens te groot. ALS ik moest kiezen ging ik waarschijnlijk voor de iphone5 ook al heb je binnen 1 dag dat aluminium verneukt op de achterkant. mijn keuze zou dan puur op het toestel gebaseerd zijn en niet op het OS. want iOS is imo redelijk poep en verouderd. voelt oud aan. de galaxy s3 is voor mij gewoon te groot. als ik moest kiezen tussen een iphone 5 en galaxy s2 dan zou ik wel voor de s2 gaan (toevallig heb ik die ook?Foot in Mouth) ja die heeft misschien een iets minder snelle processor dan de iphone 5 maar daar merk je totaal niks van in het dagelijks gebruik. alleen als je die benchmarks gaat vergelijken. Ook zou ik dan voor de s2 gaan omdat die een veel betere prijs heeft ten opzichte van de iphone 5 en galaxy s3.

dusss wil je je scheel betalen en een mooi toestel: neem een iphone 5
wil je je scheel betalen en een fatsoenlijk os: galaxy s3
wil je een normale prijs hebben en een fatsoenlijk os, en een mooi toestel: neem een galaxy s2
mikedhanpat    posted on 18-10-2012 13:46
tussen de S3 en de iphone 5 zit ook al een prijsverschil van ? 250,-!! is toch een slok op een borrel mijnsinziens
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Estacy    posted on 18-10-2012 13:48
Iets wat erg leuk is aan Android toestellen zijn de widgets, die heeft Apple nog niet
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
main    posted on 18-10-2012 14:14
Poster: Estacy
Iets wat erg leuk is aan Android toestellen zijn de widgets, die heeft Apple nog niet

Om nog maar niet te beginnen over de custom lock screens, gezichts detectie en oog detectie
Sebasz    posted on 18-10-2012 14:49
Poster: mikedhanpat
tussen de S3 en de iphone 5 zit ook al een prijsverschil van ? 250,-!! is toch een slok op een borrel mijnsinziens

dacht dat het maar 70 euro ofzo scheelde, my bad.?Cool
MrDurkk    posted on 19-10-2012 09:14
Poster: Sebasz
die test is beetje gaar want de galaxy laten ze hele tijd op zn scherm vallen en de iphone niet.

maar goed mijn mening over deze 2 toestellen: iphone 5 is mooier, galaxy s3 is mijn inziens te groot. ALS ik moest kiezen ging ik waarschijnlijk voor de iphone5 ook al heb je binnen 1 dag dat aluminium verneukt op de achterkant. mijn keuze zou dan puur op het toestel gebaseerd zijn en niet op het OS. want iOS is imo redelijk poep en verouderd. voelt oud aan. de galaxy s3 is voor mij gewoon te groot. als ik moest kiezen tussen een iphone 5 en galaxy s2 dan zou ik wel voor de s2 gaan (toevallig heb ik die ook?Foot in Mouth) ja die heeft misschien een iets minder snelle processor dan de iphone 5 maar daar merk je totaal niks van in het dagelijks gebruik. alleen als je die benchmarks gaat vergelijken. Ook zou ik dan voor de s2 gaan omdat die een veel betere prijs heeft ten opzichte van de iphone 5 en galaxy s3.

dusss wil je je scheel betalen en een mooi toestel: neem een iphone 5
wil je je scheel betalen en een fatsoenlijk os: galaxy s3
wil je een normale prijs hebben en een fatsoenlijk os, en een mooi toestel: neem een galaxy s2

ik heb nu al een s2 maar abbo is dus binnenkort afgelopen
Bougenvilla    posted on 19-10-2012 12:59
Loop al een week met de IPhone 5. Top toestel! Bij mij thuis lopen ze allemaal met een S3 maar al snel kom je erachter dat de Iphone gebruiks vriendelijker is.?Persoonlijk vind ik de zwarte Iphone 5 er sexy uitzien! Small, degelijk etc.
Alles werkt snel en heb geen klachten!?Oordopjes zijn btw echt gruwelijk! Wat een kwaliteit!

Sebasz    posted on 19-10-2012 13:55
Poster: Bougenvilla
Oordopjes zijn btw echt gruwelijk! Wat een kwaliteit!

CoolCool

ze zijn misschien marginaal beter dan de oude oortjes troep die ze mee leverden, maar zelfs de in ears die samsung (en bijna alle andere fabrikanten) standaard meelevert zijn al een stuk beter dan apple's 'earpods'..?Cry?snap ook niet dat apple niet zelf in-ears meelevert. zal wel te maken hebben dat ze zich willen onderscheiden met eigen oordopjes ofzo.. maarja dat komt dus niet altijd ten behoeve van de kwaliteit

Poster:?MrDurkk
ik heb nu al een s2 maar abbo is dus binnenkort afgelopen

dan zou ik je aanraden even te wachten en gewoon je huidige toestel houden. waarschijnlijk betaal je nu 3 tientjes in de maand ofzo en heb je veel belminuten, smsjes en 1gb dataverkeer ofzo. als je diezelfde belminuten en dataverkeer wil behouden met een dure telefoon ben je minstens twee keer zo duur uit. ze naaien je waar je bij staat. dus wacht even af of de prijzen gaan dalen. weet niet bij welke provider je zit? alleen bij t-mobile is het nog wel te betalen. maar goed dan betaal je ook voor niks eigenlijk met dat poep netwerk?Foot in Mouth
User edit by Sebasz on 19-10-2012 @ 13:58:14 (100%)
Bougenvilla    posted on 19-10-2012 14:11
Poster: Sebasz
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/schater.gif' alt='Cool' border='0'>Cool

ze zijn misschien marginaal beter dan de oude oortjes troep die ze mee leverden, maar zelfs de in ears die samsung (en bijna alle andere fabrikanten) standaard meelevert zijn al een stuk beter dan apple's 'earpods'..?Cry?snap ook niet dat apple niet zelf in-ears meelevert. zal wel te maken hebben dat ze zich willen onderscheiden met eigen oordopjes ofzo.. maarja dat komt dus niet altijd ten behoeve van de kwaliteit

Al getest?
mikedhanpat    posted on 19-10-2012 15:26
Al getest?

Schei uit man, alle oordoppen die bij zo'n toestel bijgeleverd worden zijn gewoon ruk! Alleen die van apple zijn nog net iets slechter dan de rest (samsung, sony etc.)! Ik gebruik die alleen als ik naar het strand ga bijvoorbeeld dan is het niet erg als er wat zand in komt...?

overigens, het prijsverschil tussen S3 en iphone 5 is al opgelopen tot ? 265,-!!?
S3 nu ? 465 en de iphone 5 voor het schamele bedrag van ? 729,-?Cool
Dat is Overpriced met hoofdletter 'O'
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Excitable    posted on 19-10-2012 22:54
oplossing:?http://www.youtube.com/user/Blendtec?feature=watch
D-Jesse    posted on 19-10-2012 23:02
Poster: Excitable
oplossing:?http://www.youtube.com/user/Blendtec?feature=watch

Als je het topic effe had doorgelezen, had je gezien dat dit filmpje allang was geplaatst :p
Sebasz    posted on 20-10-2012 15:24
Al getest?

Ja, doe maar even een cursus Googlen. Dat zul je nodig hebben met zo'n gebrek daaraan?Embarassed
yentltijssens    posted on 21-10-2012 08:34
Koop gewoon de Nokia 3310 Happy, laughing

User edit by yentltijssens on 21-10-2012 @ 08:35:12 (3%)

This is an old Topic

No new postings for 4.583 days.
 Post CommentThat would be 152.8 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

132 Users online: 14 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 85.717
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.091