Poster: main
Uiteindelijk sta je voor de keuze: Wil je een soepel werkend OS en vind je het niet erg om aan apple gebonden te zijn, of wil je een OS wat volledig getweakt kan worden en pas echt tot zn recht komt als je de telefoon 'root' en 'flasht'.
Daarnaast moet ik zeggen dat de overlay van Samsung (touchwiz) en van HTC (HtcSense) beiden ook erg soepel zijn en degelijk werken.
Ik denk dat je uit mn comments wel kunt opmaken dat ik een voorstander ben van android, en daar heb ik wat redenen voor:
1. De meeste android toestellen (alle high-end in ieder geval) beschikken over een universele mini-usb aansluiting, in tegenstelling tot de speciale aansluiting van apple. (Dit is een must voor mij)
2. Ik ben iemand die z'n telefoon maakt zoals ik hem hebben wil, meteen een ander (eigen) OS met meerdere tweaks.
3. M'n huidige telefoon kost de helft, maar kan evenveel (al dan niet meer, zelfs 3D filmen.).
En zoals hier weer uit blijkt, het is je eigen keuze. Iedereen heeft een persoonlijke smaak, voorkeur of feel bij een telefoon.
+1 Iphone,
Die aansluiting maakt me niet veel uit als ik maar kan op kan laden.
?Ik ben geen persoon die zn telefoon maakt zoals ik hem wil
Alles moet gewoon doen en niet sloom zijn?of traag worden en uitvallen.
En muziek er makkelijk op/af in mappen kunnen krijgen en het menu van de?musicplayer in de telefoon moet makkelijk en fijn werken.
ik ga gewoon bellen en vragen of ik een leen iphone kan krijgen om te proberen, en vergelijk het dan met hoe de android van mn s2 nu werkt