Poster: MrQreeny
600 knaken?? 600 x 2.50 = 1500e?? Woow ze worden wel duur tegenwoordig?
?hehe
Verders heb ik ongeveer iedereen met een iphone na 2 maanden met een verrot scherm zien lopen. Daarnaast vind ik itunes helemaal k*t. Dus ik zou gewoon voor samsung gaan :P
Poster: Luxx
lekker overdreven tot het maximum. iedereen na 2 maanden een verrot scherm. ik vind het knap. op mijne van 2 jaar oud zit nog geen kras of scheur in, maar leef vooral in je fantasie wereld waar alles wat je niet tof vind ook echt kut is.
dat zeggende, ik heb nu al 5 jaar een iphone en ik ben het ding eigenlijk beu. het iOS besturingssysteem vind ik ongelovelijk gedateerd aanvoelen. Ik was laatst in een telefoonwinkel en heb daar een aantal andere toestellen uitgeprobeerd en vind dat android en windows phone gewoon veel toffer er uit zien nadat ik 5 jaar lang naar dezelfde troep heb gestaard. bovendien moet je ook echt niet onderschatten hoe bizar slecht Maps is sinds iOS 6.0. er is serieus niet mee te werken. puur prullebak materiaal. ook is YouTube in 6.0 fucked. kon je voorheen nog een video zoeken, je screenlocken en dan youtube met dubbelklik op home weer aanzetten (en op die manier via je oortjes muziek luisteren van youtube zonder je scherm aan te laten) dat is nu niet meer mogelijk met de nieuwe app.
toch stap ik niet over van mijn iphone puur omdat het zo idioot hard synced met mijn macbook. al mijn memo's, agendapunten, smsjes etc. etc. zijn feilloos gesynchroniseerd binnen 1 seconde. het is dat ene gebruiksgemak dat ik bij mijn iphone blijf.
Poster: Estacymn android valt elke dag wel een keer uit dus is niet nodig
iphone die killt volgens mij apps sneaky achter de schermen. Android doet dat idd minder, maar als het ram nodig heeft (bij een spelletje bijv.) dan killt ie ook apps die op de achtergrond draaien. Maar beide hebben apps die altijd aan blijven en stroom vreten, want gruwelijk irritant is. voor android heb je advanced task killer, daar kun je apps mee uitzetten.?
Wat bij android wel een must is om je telefoon elke week een keer aan en uit te zetten, dan word de cache schoongemaakt en loopt ie weer snel.
Poster: Snoeysowieso android dan:O!
Heb een Ipad en een Galaxy note en een windows laptop.
?
Wil je downloaden, zoals muziek, films en software buiten de appstore om, kies voor Android.
?
Wil je een veilige stabiele telefoon en kan je ermee leven dat je alleen via de Appstore je telefoon kan verrijken, kies voor Apple.?
?
?
Android is alsof je windows op je telefoon heb, je kan namelijk torrents gebruiken, youtube filmpjes downloaden en sites gebruiken als 4shared!?
Poster: Estacy
Maar Apple is niet anders dan? want iOs 10 is gewoon in de basis ook Unix/linux. Eigenlijk is alles behalve windows unix/linux.