Poster: D-Jesse
Ikzelf vind HP goeie laptops hebben. Maar dan raad ik minimaal Intel i5 aan. En dan dualcore.Dualcore werkt sneller dan core (correct me if i'm wrong) en i5 is toch wel de standaard processor voor goed en snel werkende laptop. i3 zie ik sowieso minder de laatste tijd, en ik heb gehoord dat i5 toch wel een must is. (afhankelijk wat je ermee doet). ?i7 is natuurlijk nog beter, maar ook nog duurder. En van mijn HP 15 dual core heb ik toch effe iets meer plezier qua snelheid enzo dan mijn HP met AMD processor (die overigens helemaal niet verkeerd is hoor!)
welk schermdiameter wil je hebben? Is ook eits om over na te denken
Poster: Dynamix86
Als je het mij vraagt, zorg dat je er minimaal een Intel i5-processor in hebt en 4GB aan intern geheugen. Moet lukken voor die prijs. Op tweakers.net kun je op alle criteria zoeken die je maar wilt. Als je echt een snelle laptop wilt, zoek er dan ??n met een SSD (nieuw soort harde schijf) of koop deze los en 'bouw' hem in (kan iedereen met een handleiding); dit heeft mijn pc naar mijn idee al 3 keer zo snel gemaakt. Schermgrootte en het uiterlijk van de laptop zijn aan jou, maar ik zou niet voor kleiner gaan dan een 15 inch laptop. Let tevens op de accuduur.
Ik heb even voor je gezocht naar de beste opties en als computerkenner kom ik hierop uit:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/310993;315823;316175;316838
Met ??n van deze zit je sowieso goed, al zijn ze iets over je budget. Tevens kun je op de website van Dell ook zelf een laptop 'samenstellen'. Kijk daar ook eens zou ik zeggen. Succes met je keuze.
Poster: Dynamix86
Als je het mij vraagt, zorg dat je er minimaal een Intel i5-processor in hebt en 4GB aan intern geheugen.
Poster: Sandr
Mijn vriendin is een arme studenten en heeft een laptop nodig voor haar afstuderen en die van haar heeft het begeven.. Deze gaat naar haar en ik trakteer mezelf op een nieuwe
Iemand nog antwoord op mijn vraag hierboven toevallig?