Poster: molasses
div style='text-align: justify;'>
Op de DJM600 kan ik geen rotary kit?plaatsen en daar gaat het mij juist om. Ben al maanden op zoek naar een rotary mixer
alleen zijn die krengen of niet te betalen of gewoon weg niet te vinden. De DJM800 en de Xone:92R zitten ook ver boven mijn budget vandaar de DJM3000.
Poster: djcanta
ij de S2 weet je zeker dat de geluidskwaliteit top is, ik vind persoonlijk de DJM3000 slecht klinken, net als een DJM500 en DJM600. Ik liep altijd te vloeken als ik een DJM500/600/3000 onder handen had. De S2 heb ik maar 2x onder handen gehad maar ik heb daar nooit wat negatiefs over gehoord. Mijn ervaring destijds was goed!
Poster: Estacy
Dus geluidskwaliteit is wel belangrijk? Dan is die 3000 echt niet de moeite waard.
dan is de S2 echt de enige die in jouw rijtje past.
Wil je ?cht een goede rotary dan kun je in duitsland bij Musicstore een Rane 2016 kopen, kost wat, maar dan heb je ook wat.
Is zo'n beetje de enige echte rotary te koop tegenwoordig
Poster: molasses
div style='text-align: justify;'>
De?sound en het geluid van de rotary mixers zoals Estacy noemt schijnt iets hemels te zijn, ik heb het helaas nog nooit
gehoord..jij Estacy?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.