Zelf heb ik al aardig wat gedraaid, onder andere Dj Contesten. Kheb aan 2 Dj Contesten meegedaan.
De 1e was in Danceworld in Wildervank. Hier heb ik hardcore/hardstyle/jump gedraaid. Bij deze contest ben ik 1e geworden, en heb ik een leuke beker gewonnen. En natuurlijk ervaring opgedaan, dit was immers mijn eerste keer in een discotheek.
Mijn 2e Contest was in Skopje. Deze was eventjes heel wat groter georganiseerd dan in Danceworld. Hier hadden we eerst de voorrondes. Er deden in de voorrondes 16 disc jockeys mee. Ik was in de voorrondes door naar de kwart finales. In deze ben ik doorgegaan naar de halve Finale, en in de halve finale ben ik blijven hangen. Ik heb de Finale niet bereikt, kwas net niet goed genoeg. Als ik had gewonnen had ik kunne draaien met Dj Luna.
Maar het maakt mij opzich niet uit dat ik niet door ben, de Disc Jockeys waar ik tegen draaide waren in de 20 jaar, en ik nog maar 17. Ze hadden meer ervaring dan mij, en ik vind zelf dat ik, vooral voor mijn leeftijd, al best iets heb bereikt. Maarjah, binnenkort ff op vinyl draaien, en dan heb ik met die disc jockey daar afgesproken, dat ik een keer een setje van een uurtje ga draaien in Skopje. Dus dat komt wel goed.
www.skopje.nl Verder heb ik een drive-in show, en zoals jullie weten Explosiv Drive-In. Hiermee hebben we nog niet echt veel grote feesten bereikt. Het grootste feest was op een schoolfeest voor 120 man. Dat vonden wij toen veel. Verder is het ook gewoon veel tuinfeestjes, of een keertje in de kroeg of gewoon een groot feest bij iemand, of iemand die een zaaltje heeft afgehuurd.
Ik draai ook nog bijna elke vrijdag wel in de jeugdsoos, dus ik heb genoeg tijd aan Djen om ervaring op te doen.