wat voor productie's hebben jullie gedaan. (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

robertvisser    posted on 13-02-2006 21:02
naar aanleiding van een zeer verhitte discussie tussen een aantal members en moderators ben ik eigenlijk wel nieuwschierig geworden....

wat voor feestjes en/of productie's hebben jullie allemaal gedaanConfused?

evt foto's vink ook erg leuk om te zien miss leer ik er ook wat van
User edit by robertvisser on 13-02-2006 @ 21:03:16 (2%)

What do you think about wat voor productie's hebben jullie gedaan. ??

Vote :   

robertvisser    posted on 13-02-2006 21:09
zelf ben ik niet zo groot in het organiseren van feesten i.v.m de soort feesten...
zijn nml allemaal hardstyle feesten en daar komt tot mijn grote spijt ook vaak een fout/agresief publiek op af dus meestal lokaal feest met allemaal bekende van elkaar.

dit als reden dat het feesten zijn die controleerbaar zijn, zonder een container  vol met uitsmijters nodig te hebben voor orde handhaving.

en natuurlijk het reguliere drive inn werk....

voor de rest werk ik freelance voor een verhuur bedrijf die function one op feesten en productie's zet.

maar er liggen nu al grotere plannen voor in de toekomst.
User edit by robertvisser on 13-02-2006 @ 21:10:08 (11%)
Lukaz    posted on 13-02-2006 21:17
Productions:  Calabria RMX
feesten: ehm,, best wel wat.. voor Picc's check dit
Jorrit    posted on 13-02-2006 21:18
hehe TapDancer, ik geloof dat met producties hier bedoelt wordt: producties in de zin van licht en geluids verzorging Winking my eye
Illusion    posted on 13-02-2006 21:22
Zelf heb ik al aardig wat gedraaid, onder andere Dj Contesten. Kheb aan 2 Dj Contesten meegedaan.

De 1e was in Danceworld in Wildervank. Hier heb ik hardcore/hardstyle/jump gedraaid. Bij deze contest ben ik 1e geworden, en heb ik een leuke beker gewonnen. En natuurlijk ervaring opgedaan, dit was immers mijn eerste keer in een discotheek.

Mijn 2e Contest was in Skopje. Deze was eventjes heel wat groter georganiseerd dan in Danceworld. Hier hadden we eerst de voorrondes. Er deden in de voorrondes 16 disc jockeys mee. Ik was in de voorrondes door naar de kwart finales. In deze ben ik doorgegaan naar de halve Finale, en in de halve finale ben ik blijven hangen. Ik heb de Finale niet bereikt, kwas net niet goed genoeg. Als ik had gewonnen had ik kunne draaien met Dj Luna.

Maar het maakt mij opzich niet uit dat ik niet door ben, de Disc Jockeys waar ik tegen draaide waren in de 20 jaar, en ik nog maar 17. Ze hadden meer ervaring dan mij, en ik vind zelf dat ik, vooral voor mijn leeftijd, al best iets heb bereikt. Maarjah, binnenkort ff op vinyl draaien, en dan heb ik met die disc jockey daar afgesproken, dat ik een keer een setje van een uurtje ga draaien in Skopje. Dus dat komt wel goed. www.skopje.nl

Verder heb ik een drive-in show, en zoals jullie weten Explosiv Drive-In. Hiermee hebben we nog niet echt veel grote feesten bereikt. Het grootste feest was op een schoolfeest voor 120 man. Dat vonden wij toen veel. Verder is het ook gewoon veel tuinfeestjes, of een keertje in de kroeg of gewoon een groot feest bij iemand, of iemand die een zaaltje heeft afgehuurd.

Ik draai ook nog bijna elke vrijdag wel in de jeugdsoos, dus ik heb genoeg tijd aan Djen om ervaring op te doen.

Illusion @ Skopje

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
robertvisser    posted on 13-02-2006 21:22
sorry voor de evt onduidelijkheid bedoelde idd wat voor soort feesten jullie gegeven hebben of verzorgt hebben(vakterm: productie's)

edit:@t Djillusion wauw!!!!! hoe ik jij zo rustig draaien met al die drank achter je..
ik was dan echt alles soldaat aan het maken!
User edit by robertvisser on 13-02-2006 @ 21:24:11 (100%)
_Ivan_    posted on 13-02-2006 21:25
Ik heb meestal op vrijdag avond een vast avondje in een jongeren centrum.... verder heb ik op :

www.ccny.tk
www.cceindfeest.tk

onder andere gestaanWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
Illusion    posted on 13-02-2006 21:27
Poster: robertvisser
edit:@t Djillusion wauw!!!!! hoe ik jij zo rustig draaien met al die drank achter je..
ik was dan echt alles soldaat aan het maken!

tjaaa,,, de neiging om iets te nemen was erg groot, maar draaien ging dit keer toch voor

robertvisser    posted on 13-02-2006 21:29
en gelijk heb!! je draaikunsten zullen aardig lekker wezen want aan de tent skopje te zien was het niet een miezerig dj contestje grote klasse man!!!!
_Ivan_    posted on 13-02-2006 21:32
ziet er leuk uit waar je draait.....
Feel&.Celebrate.Life!
greup    posted on 13-02-2006 21:33
niet om aftezeike hoor.. maar sommige dj's die aan een contest mee doen kunne er echt geen REET van. ik ben ze al zovaak tegen gekome, en heb me geel/groen/paars en nog wat andere kleure ge-ergert.

Laatst stonden mijn broertje en ik op een contest en toen kon me broer gaan uitleggen hoe je de cd uit de cdj 1000mk2 kreeg

nee, meedoen aan een contest betekend niet gelijk dat je ook goed bent.

Illusion    posted on 13-02-2006 21:36
thnx
Camino    posted on 13-02-2006 21:37
ik hou me vooral bezig met vrij kleine producties (100-500 man), maar wel met een groot budget. Ik maak echt nooit foto's... heb er vorige zaterdag wel aan gedacht en de resultaten staan in mijn gallery. De "grootste" productie was het bal van de amerikaanse marines dit jaar... dat was in de pieterskerk, leiden, voor een man of 800. Tijdens de show zelf mochten we geen foto's maken ivm security maar heb nog wel een paar fototjes van tevoren... staan ook in m'n gallery.
Lukaz    posted on 13-02-2006 21:40
Poster: Jorrit
hehe TapDancer, ik geloof dat met producties hier bedoelt wordt: producties in de zin van licht en geluids verzorging Winking my eye

haha serieus? ow haha srry wat dom:P
naja Drive-In dat is alles wat ik tot nu toe kan doen op 14 jarige leeftijd..  eneh contesten maar die zijn hier nog nooit in de buurt geweest en mn pa heeft geen zin om te 60km te gan rijen... dus.. als er in de buurt 1 komt ben ik van de partij!
djmamo    posted on 13-02-2006 22:15
producties: werk onder ander voor de (vormalig) geluidsman van marco borsato, critical mass, id&t enz

verder ben ik bezig met een tent feest voor 2000 personen (wacht alleen nog op de vergunning duurt 8 weken, verder is alles rond)

heb feesten georganiseerd van 100 tot 1500 man met alles erop en er aan.

en doe nog wat kleine dingen organiseren zoals auto meetings

maar zou het ook graag van de moderators willen horen wat zij allemaal al hebben gedaan(jorrit, nvie)

www.moonentertainment.nl
Camino    posted on 13-02-2006 22:25
wat maakt het dan uit? als ze dat mee willen delen doen ze dat heus wel vanzelf hoor... geen rede om zo agressief te doen. wel indrukwekkende lijst heb je hoor; veel geluk met dat feest nog!
_Ivan_    posted on 13-02-2006 22:33
Ik vind inderdaad ook dat je een beetje aggresief overkomtWinking my eye

Feel&.Celebrate.Life!
robertvisser    posted on 13-02-2006 23:12
ik ben het weer eens met mamo eens(lijkt bijna wel hielenlikkerij)
maar ik zou ook hun productie's wel eens willen weten! want die schijnen ook niet misselijk te wezen
greup    posted on 13-02-2006 23:20
ik ben het weer eens met mamo eens(lijkt bijna wel hielenlikkerij)
maar ik zou ook hun productie's wel eens willen weten! want die schijnen ook niet misselijk te wezen

ik neem aan dat dit sarcastisch bedoeld is... anders snap je het punt van mamo geloof ik niet helemaal.

ik wordt trouwens een beetje ziek van het grootsheid waanzin van mamo. Fijn voor je dat je zo actief bent in deze wereld maar laat een ieder op dit forum in z'n waarde. en als het allemaal te min voor je is, ga dan alsjeblieft ergens anders heen

robertvisser    posted on 13-02-2006 23:31
dit was niet sarcastisch bedoeld!!(miss klein beetje) maar in een andere topic over Hoe bereid jij een drive in show/event voor?  hadden mamo/(en een beetje ik) met de mod's een verhitte discussie.

maar we moesten weer on topic na de vraag van mamo wat voor productie's hun allemaal gedaan hadden maar toen werd heel die discussie gewist....... (over vrijheid van meningsuiting gesproken...)

maar ik werd wel nieuwschierig naar de productie's van de members(en ook idd van de mod's)

maar die hebben nog steeds niks gezegt.....
greup    posted on 13-02-2006 23:37
ik heb die discussies gevolgt. maar ik vind dat er te ver wordt doorgedraaft. Mijn eige mening laat ik buiten beschouwing, maar late we a.u.b de topics schoonhouden, en persoonlijke problemen op een onderlinge mannier oplossen.

Camino    posted on 13-02-2006 23:40
helemaal mee akkoord. on that note: wat voor producties doe jij eigenlijk greup?
greup    posted on 13-02-2006 23:47
Ik doe drive-in shows, maar niet zo groot. Ik doe wat schoolfeesten en feestjes op sportclubs ect. Ook heb ik een tijdje gedraaid in een club,verreniging in de buurt. ergens op dit forum zwerven nog wel wat foto's van 1 van mijn producties, en van de verreniging/club waar ik heb gewerkt.

Lead    posted on 14-02-2006 01:42
over vrijheid van meningsuiting gesproken...

Die is niet in het geding, maar aangezien de posting te ver offtopic waren zijn deze verwijderd om het gesprek weer in de originele richting van de topic te sturen.

maar ik werd wel nieuwschierig naar de productie's van de members(en ook idd van de mod's)
maar die hebben nog steeds niks gezegt.....

Natuurlijk heb je mijn Lead's Story al gelezen

Zoals je kunt lezen heb ik zelf geen hele grote feesten gegeven (max bijna 750-1000 man), maar de organisatie daarvan kwam wel op mij en nog iemand terecht voor al het regelwerk van locatie, geluid, licht, DJ's boeken etc.  Verder heb ik wat cursussen gevolgd voor zaalmix (FOH) en monitor mix (verbazend hoe goed psycho akoestiek werkt)...
En gezien mijn werk zie ik veel van wat er achter de schermen gebeurt en praat ik met mensen die dit verzorgen. Ik hou er alleen niet zo van om van de daken te schreeuwen met wie ik allemaal om/aan tafel zit Winking my eye
Let the BASS be louder
djmamo    posted on 14-02-2006 10:35
quote:
Poster: greup

ik wordt trouwens een beetje ziek van het grootsheid waanzin van mamo. Fijn voor je dat je zo actief bent in deze wereld maar laat een ieder op dit forum in z'n waarde. en als het allemaal te min voor je is, ga dan alsjeblieft ergens anders heen

ik post gewoon mijn producties want daar wordt in dit topic gewoon naar gevraagd, en dan ben ik daar niet zo flauw in. ook omdat mijn personlijke werk methode in een ander topic in twijfel werd getrokken en zo kan ik toch wel laten zien dat dit nergens op gebaseerd is. (en hou niet van een persoonlijke aanval)

en met grootheids waanzin bedoel je iedereen die iets meer dan jou heeft gedaan zeker? ik probeer mijn punten die ik hier aangeef voornamelijk door ervaring te  motiveren, (net als de andere 80% van de members op dit forum)

is het dan mijn schuld dat ik op bepaalde punten meer ervaring heb dan andere? en is het dan erg dat ik meer ervaring heb dan andere, is dat niet gewoon een toegevoegde waarde aan dit forum wanneer er mensen zijn met net iets meer ervaring dan de gemiddelde amateur dj.

ik zit op dit forum om dingen te leren (ja ook ik doe dat nog), maar ook om andere mensen iets te leren, als het kan.

en als ik dan een bepaalde werk methode heb die net zo goed werkt als elke andere methode (als je ervaring hebt), en die wordt dan als slecht gezien en ik geef dan aan wat ik allemaal heb gedaan (ik motiveer mijn methode dmv mijn ervaring), wordt mij grootheids waanzin toegekend?.... en daarom zou ik ook graag willen weten wat andere dan wel niet hebben gedaan om maar tegen mij te zeggen dat mijn methode slecht is.

dan moet het ook van hun kant gemotiveerd worden waarom hun methode die zij hanteren beter is dan de mijne, en dat kunnen ze niet omdat ze nooit op mijn feesten zijn geweest (althans lijkt me zeer onwaarschijnlijk, omdat ik ze allemaal in regio eindhoven heb gedaan)  dus niet weten hoe goed een feest van mij is georganiseerd, dus dan kan je niet gemotiveerd zeggen dat mijn methode slechter is.

dus dat wil meteen zeggen dat ik op dit forum niet in mijn waarde word gelaten door dat bepaalde mensen mijn manier van werken in twijfel trekken terwijl mijn methode al meerdere malen bewezen heeft goed te zijn. welis waar voor mij, maar het is een methode die werkt, en mischien is het wel zo dat je met deze methode ervaring nodig hebt maar neem aan dat ervaring op dit forum geen overbodige luxe is......

dus dat geeft al meteen aan dat ik dit forum niet te min vind en ook nog geen rede zie om hier niet meer te komen, omdat ik niets (in mijn ogen) verkeerd doe, ik hou er gewoon niet van als mensen mij gaan bekritiseren op punten waar ze zelf nog geen pap van hebben gegeten, en dan ga ik er tegen in (gemotiveerd) en dat kunnen we niet van iedereen zeggen. HELAAS...

www.moonentertainment.nl
Illusion    posted on 14-02-2006 12:33
Poster: greup
niet om aftezeike hoor.. maar sommige dj's die aan een contest mee doen kunne er echt geen REET van. ik ben ze al zovaak tegen gekome, en heb me geel/groen/paars en nog wat andere kleure ge-ergert.

nee, meedoen aan een contest betekend niet gelijk dat je ook goed bent.

Klopt, heb je helemaal gelijk in, niet iedereen kon goed draaien. Maar degene waar ik me had gedraaid of tegen heb gestreden, hadden allemaal wel een beetje ervaring in het begin van het contest,, naarmate ik steeds hoger kwam werden de tegenstanders ook erg moeilijker...

maar het lijkt me sterk dat een Dj die niet goed kan draaien, zich gaat aanmelden voor een Dj Contest in Skopje. Als je weet dat je niet goed kan draaien, doe je toch ook niet mee... T?s misschien leuk maarjah..

126 Users online: 14 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 30.479
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.838.938