Poster: MaxvEck8 april komt ben liebrand naar Soest en ik moet hierbij het licht en geluid regelen met iemand,qua licht komt er :2 x martin mac 250 krypton4 x jb the winner 21 x 1500 watt strobo6 x t-4 met par 56dit allemaal in een aantal meters truss ( waarschijnlijk een H-vorm )qua geluid wilt hij6 x cdj 1000 mk21 x dateq appolo2 x 3.5 kw Fohn geluidset met qsc versterking
Poster: ivan1991
6x cdj1000? wat veel
:P
Poster: greuplijst ziet er leuk uit. Ik heb alleen mijn twijfels bij de jb winners. Uit mijn hoofd gezegt zitten er 250 watt halogeen lampjes in. Ik vraag me af hoe dat gaat uitkomen tussen 24 par 56..
die parren hangen waarschijnlijk aan het plafond en de 4 scanners met 2 theaterspots achter hem. En je zet natuurlijk nooit 24 parren tegelijk aan
Poster: DeafDJ
persoonlijk zou ik er nog twee winnertjes bijdoen... ik werk meestal met 8 en dat ziet er heel mooi uit. Het mooiste ervan is dat ze geen ruk kosten! maar lijkt me best wel een chill feest! is het besloten?
Poster: Nvie
Ik heb binnenkort nog een brugklasfeest bij ons op school. Het opzetje zeg ik hieronder. En ja, mijn school behoort tot degene met een groot budget voor feesten (hoeveel gaat niemand iets aan)
...
Poster: greup
Zit er net uit Nvie. Bij ons op school is het huren van 8 mh's ook niet het grote probleem. alleen voor een goede show is natuurlijk veel meer nodig dan alleen de juiste apperatuur.Trouwens... in welk programma heb deze 3d simulatie gemaakt?