FL pattern blijft doorgaan
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Californication    posted on 14-10-2012 13:49
M'n lead loopt dus door bij mn outro terwijl ik dat niet wil. Ik heb gewoon mn lead in een pianoroll en een aparte pattern staan en er voor gezorgd dat de lead pattern stopt bij mijn outro maar hij blijft gewoon door gaan.

Het vreemde is ook dat als ik het nummer 10 seconde voor de outro afspeel de lead gewoon stopt zoals ik het wil maar als ik het nummer vanaf het begin afspeel stopt die dus niet.

Ook als ik het exporteer werkt het niet.

Iemand die weet hoe dit komt?

What do you think about FL pattern blijft doorgaan ??

Vote :   

Luxx    posted on 14-10-2012 13:57
bounce je lead naar .wave en gebruik die ipv een pattern
www.mothermusic.nl
Californication    posted on 14-10-2012 14:11
Pattern zou toch ook gewoon moeten werken?
Luxx    posted on 14-10-2012 14:24
ja maar als het niet werkt dan bounce je toch? of blijf je liever een paar uur vastzitten terwijl je probeert uit te vogelen wat er mis gaat? bouncen is failproof. kan niet fout gaan dan
www.mothermusic.nl
Larsz    posted on 14-10-2012 16:02
Welke plugin en welke effecten op die channel? Probeer eens effecten uit te zetten of een andere preset in die plugin te kiezen om de fout te achterhalen.
ThomasB    posted on 14-10-2012 20:51
Heb je toevallig je pattern ingekort in je playlist?
Als dan je laatste noot begint voor het punt vanaf waar je hem hebt ingekort klopt het idd dat hij hem blijft afspelen.
Als dit het geval is zou ik je pattern kopieeren, bij het gekopieerde pattern het deel weg halen dat je weg wilt hebben en dit pattern in je playlist zetten ipv je orginele pattern.
Maracas    posted on 14-10-2012 20:53
Ik denk dat je hem onderin ook hebt staan, en niet alleen in de playlist, ik weet even niet uit mijn hoofd hoe het heet, maar daar waar je die blokjes aan kan klikken in plaats van je hem in je playlist hebt
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Californication    posted on 14-10-2012 23:09
Heb het probleem gevonden, een pattern bleef op de een of andere manier doorspelen omdat ik bij een plugin geen piano roll gebruikte maar gewoon de blokjes in de?step sequencer.

Snap het niet waarom maar ik ben allang blij dat ik erachter ben gekomen wat het probleem was.

This is an old Topic

No new postings for 4.702 days.
 Post CommentThat would be 156.7 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

294 Users online: 127 Guests (167 Unknown)
Pages generated today : 62.997
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.860.034