Poster: FSR
Je kan het niet vergelijken met een ROC. Het diploma wat je krijgt daarintegen wel! Enige verschil is dat je studie financiering kan krijgen voor de opleiding van het ROC. Dat is niet voor de MPC opleiding. Oftewel je moet het zelf bekostigen (of je ouders/familie)
Het is echt niet mis, ik betaal voor mijn (redelijk uitgebreide) pakket zo'n 4600 euro...
Gelukkig betaald UWV mijn opleiding. En gaat mijn school akkoord met de voorwaarden van UWV. Dat ik een baangarantie na mijn opleiding moet hebben. En als MPC het niet lukt om mij ergens te krijgen waar ik wil zijn. (Ja ik mocht aangeven waar ik wilde komen te werken) dan krijg MPC niet betaald.?
Leuke situatie dus zo voor mij :D!
Dus als ik zeg dat ik bij NI wil komen werken, dan moet mijn school ervoor zorgen dat ik dat ook echt kan...
Poster: FSR
Je kan het niet vergelijken met een ROC. Het diploma wat je krijgt daarintegen wel! Enige verschil is dat je studie financiering kan krijgen voor de opleiding van het ROC. Dat is niet voor de MPC opleiding. Oftewel je moet het zelf bekostigen (of je ouders/familie)
Het is echt niet mis, ik betaal voor mijn (redelijk uitgebreide) pakket zo'n 4600 euro...
Gelukkig betaald UWV mijn opleiding. En gaat mijn school akkoord met de voorwaarden van UWV. Dat ik een baangarantie na mijn opleiding moet hebben. En als MPC het niet lukt om mij ergens te krijgen waar ik wil zijn. (Ja ik mocht aangeven waar ik wilde komen te werken) dan krijg MPC niet betaald.?
Leuke situatie dus zo voor mij :D!
Dus als ik zeg dat ik bij NI wil komen werken, dan moet mijn school ervoor zorgen dat ik dat ook echt kan...
Poster:?PhonicM
Geen wonder dat we moeten bezuinigen als het U.W.V dit soort opleidingen bekostigt.
Vind het ook niet erg slim van je om dit erbij te vermelden. Maar ja ik hoor vaker zo'n soort dingen verklaart ook waarom we zoveel belasting moeten betalen.
Poster:?PhonicM
Sorry maar bedoel het niet als belediging naar jou.?
Realiseer je ook dat er genoeg mensen zijn die gewoon hard moeten werken om bijvoorbeeld hun studie of hobby te kunnen betalen. Ik ben gewoon een groot tegenstander van subsidie's aangezien ik overal altijd hard voor gewerkt heb.
Ik vind het gewoon apart dat ze zo'n soort particuliere studie's bekostigen, terwijl ik snap best dat dit een droom van je is. Maar realistie's gezien is de kans op een carriere in deze sector klein. Ik produceer zelf ook wel eens, maar vind het draaien veel leuker. En ik bedoel dit allemaal niet beledigend ik geef gewoon mijn mening. Ik vind het leuk dat dit een kans is voor jou maar niet iedereen krijgt die zomaar. Het lijkt me verder verstandig om het hierbij te laten.
Wens je verder veel succes.?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.