Onderzoek Rijksuniversiteit Groningen - DJs
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tberger    posted on 10-10-2012 12:01
Beste forumers,

Ik wil jullie uitnodigen om de onderstaande enquete in te vullen voor onderzoek voor de Rijksuniversiteit Groningen.

Het onderzoek bekijkt de relatie tussen de volwassenheid van muziek genres en de mening van DJs ten aanzien van vernieuwende apparatuur/gear.
Het onderzoek draagt bij aan de dicussie in de DJ wereld omtrent de digitalisering van DJs die gaande is (vinyl/cd/digitaal)

Dit kost maximaal 5 minuten en daarnaast maak je kans om een waardecheck van ?100,- van Juno.co.uk. (Er wordt gericht op 300 reacties dus de winkans is aanzienlijk )

De link naar het onderzoek:

http://djsandinnovation.questionpro.com/

Sommige vragen lijken in eerste instantie wat 'off-topic', echter deze zijn nodig voor het onderzoek.

Mocht je mensen kennen die draaien en geinteresseerd zouden zijn, stuur het door!

Bij voorbaat dank!

Tom Berger // Rijksuniversiteit Groningen

PS: Deze post en de enquete dienen op geen enkele wijze een commercieel doel. De resultaten verkregen met deze post dienen een zuiver wetenschappelijk doel.

What do you think about Onderzoek Rijksuniversiteit Groningen - DJs ??

Vote :   

PhonoGraaf    posted on 10-10-2012 12:13
Check!! Die 100eu lijkt me wel leuk :D
tberger    posted on 10-10-2012 12:34
Poster: PhonoGraaf
Check!! Die 100eu lijkt me wel leuk :D

Bedankt!
Gerdo    posted on 10-10-2012 15:01
Ingevuld!
D-Jesse    posted on 10-10-2012 15:09
Wat is cutting edge equipment?
tberger    posted on 10-10-2012 15:21
Poster: D-Jesse
Wat is cutting edge equipment?

Vrij vertaald: baanbrekende/vernieuwende/innovatieve gear.

Zo waren bijvoorbeeld de eerste pro-cd spelers vernieuwend en later de opkomst van software bijvoorbeeld.?Cool
mikedhanpat    posted on 10-10-2012 15:29
ingevuld!?Cry
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Danielvb    posted on 10-10-2012 16:13
Ingevuld!, wat voor studie doe je eigenlijk als ik vragen mag?
Studeer zelf ook aan de RUG.
tberger    posted on 10-10-2012 16:54
Poster: Danielvb
Ingevuld!, wat voor studie doe je eigenlijk als ik vragen mag?
Studeer zelf ook aan de RUG.

Dankje! Ik ben bezig met m'n masterscriptie voor Business Administration - ?strategy & innovation, wat doe jij?
Danielvb    posted on 10-10-2012 17:02
Poster: tberger
Dankje! Ik ben bezig met m'n masterscriptie voor Business Administration - ?strategy & innovation, wat doe jij?

Ik ben nu 2e jaars Accountancy & Controlling student.
Zit je toevallig ook nog bij een studenten vereniging?
DJ_OB    posted on 10-10-2012 17:17
ingevuld!
RAS    posted on 10-10-2012 17:38
Ingevuld. 100 euro is altijd leuk om te besteden bij een dj-zaak.

Ben nu wel nieuwsgierig waar de onderzoeker zelf mee draait, dus vertel eens Happy, laughing
Pur-D    posted on 11-10-2012 00:46
Ingevuld!Happy, laughing
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
stegma    posted on 11-10-2012 04:06
filled up
Enjoy live to the fullest, that's the way god wants it!
tberger    posted on 11-10-2012 11:44
Poster: RAS
Ingevuld. 100 euro is altijd leuk om te besteden bij een dj-zaak.

Ben nu wel nieuwsgierig waar de onderzoeker zelf mee draait, dus vertel eens Happy, laughing

Terechte vraag?Cry, ik ben begonnen met draaien met cds, daarna vinyl, en nu voornamelijk digitaal (ik draai met een vestax vci-100). ?Echter, de laatste gigs heb ik eigenijk bewust weer met cds gedaan omdat ik even klaar was met digitiaal.

Maargoed zodra ik een full-time baan heb en er wat ruimte komt in m'n budget is de kans best groot dat ik het weer allemaal omgooi.
tberger    posted on 15-10-2012 14:23
De enquete is vanaf heden niet meer actief; het aantal respondenten is tot nu toe genoeg om verder te gaan. 1 november neem ik contact op met de winnaar van de waardebon. Ik hoop tegen die tijd ook wat meer resultaten te kunnen posten. DJ resource en members heel erg bedankt voor jullie medewerking en meningen! Ik was voor dit onderzoek niet op de hoogte van dit forum. Ik moet zeggen dat ik er zeer te spreken over ben en verwacht actief te blijven!

Bedank!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

357 Users online: 225 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 75.979
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.873.016