ik kan van een jonge uit ons dorp een reloop setje kopen: 2x rmp1 + iq2 mixer voor 500 euro nu zag ik dat verschillende sites mooie midi controllers aanboden voor ook rond de 500 wat is nou het beste om mee te beginnen? dit gaat mijn eerste setje worden
gr
What do you think about Beginnen met draaien ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja dit maakt mij in principe niet uit, djing is al van vinyl naar cd naar laptop gegaan en als draaien met laptop en midi controller de toekomst is dan zou ik ook wel gewoon een midi willen aanschaffen, ik weet ook dat veel mensen zeggen dat laptop dj's fake zijn maar dit maakt me niks uit.
Ik bedoel het voor mij persoonlijk, ik kan met net zo goed mensen voorstellen die doen als of er geen automix knopje of wat dan ook op zit, je moet voor jezelf kiezen, het is wel de goedkoopste optie
Zelf zou ik voor de cd spelers gaan als je het geld en de motivatie hebt. Als je daar op leert spelen dan stelt een midi controller niks meer voor en dan zul je merken dat je liever op cd spelers speelt dan op een midi controller.
Althans zo is het bij mij, ik draai liever op de cdj 2000's met een djm 900 nexus dan thuis met mijn digital jockey 2 ME. En ik denk niet dat het dan uit maakt of ik ene controller heb van bvb 100? of 500?. Bij de cd spelers voel je dat je echt wat in je handen hebt en dan heb ik bij de midi controller minder omdat het draaien daar veel makkelijker is doordat je de beatgrids kan zien van traktor.
Het draaien met tabletops maakt het wel wat moeilijker inderdaad, maar dan heb je wel gelijk de beste basis om mee te beginnen. Als je gelijk begint met digitaal draaien, en je draait in een club waar ze dit niet gebruiken ben je de sjaak.
bedankt voor het reageren mensen! het gaat het reloop setje worden
This is an old Topic
No new postings for 4.597 days. Post CommentThat would be 153.2 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.