Ervaring met grote driveinshows (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

greup    posted on 12-02-2006 23:53
Ik vraag me af of hier mensen zitten die ervaring hebben met Yorin fm driveinshow, radio 538 driveinshow, break out driveinevents, of andere grote commerciele shows.

Ik wil dit graag weten in verband met het feit dat wij op school eens wat " groters" willen huren i.p.v de standaard shows die we hebben. Het is niet zo zeer de bedoeling dat het materiaal wordt uitgebreid ( standaard hebben we 4/8 Mh , een vierkant truss career wat basis verlichting ect) maar het is wel de bedoeling dat alles wat exclusiever is. zo vind ik bijv dat de huidige drive-in altijd maar vrij standaard showtjes neer zetten. het is altijd een vierkant career in het midden. vrij neutrale lichtshows en geen mc. Ik vind juist de opstelling zoals die bij yorin fm te zien is erg mooi. Ook hoop ik op dj's die de sfeer in de zaal wat beter aanvoelen en een mc die de sfeer erin gooit.

Hopelijk kunnen jullie mij jullie ervaringen met deze commerciele shows vertellen.

What do you think about Ervaring met grote driveinshows ??

Vote :   

djmamo    posted on 13-02-2006 17:29
de show van 538 is ook goed te doen en je hebt er vaak ook nog bekende artiesten bij (meerwaarde)
www.moonentertainment.nl
Greupie    posted on 13-02-2006 17:40
mee eens heb zelf ooit een bedrijfsfeest gehad toen was 538 er ook met radio DJ's en was echt een top feest.
MaxvEck    posted on 13-02-2006 17:41
Poster: greup
cyberdance ken ik wel ja. Zit naast smile en ik weet op welk niveau ze kunnen draaien. dat zijn supergrote feesten, en de shows zien d'r mooi uit.

Alleen cyberdance heeft een scholen actie. en die wordt weer door smach drivein gedaan geloof ik. en ik heb filmpjes gezien waar ik niet zo enthausiast van wordt

de scholenactie tussen cyberdance en smash drive-in wektbij mij juist wel enthousiasme op, stuur maa ris een mailtje naar die gasten wat er allemaal mogelijk is

This is an old Topic

No new postings for 7.030 days.
 Post CommentThat would be 234.3 months
or a whopping 19.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

111 Users online: 23 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 27.134
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.835.593

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use