[M] Oktober 2012
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bcurly    posted on 06-10-2012 16:28
Hallo Hallo,

Mijn nieuwe mix is af, graag hoor ik nog eventuele verbeterpunten. Kritiek is altijd welkom!
Veel luisterplezier in ieder geval Winking my eye

http://soundcloud.com/skiich/mix-oktober-live-dj-set

What do you think about [M] Oktober 2012 ??

Vote :   
Maracas    posted on 06-10-2012 19:09
Gezellig, eerste plaatsgenoot die ik hier vind :P

Over je mix:?

Ik noem het niet echt een mix, je doet een beetje crossfaden tussen de verschillende nummers, niet zoals het hoort eigenlijk.?

Even als voorbeeldje, ?zo doe ik mixen:?http://www.youtube.com/watch?v=Ex0ql3_yQgU&feature=plcp

Waar draai je precies mee? Je zegt 3 decks in je description op soundcloud, maar wat precies?

Keep trying!
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
D-Jesse    posted on 06-10-2012 19:12
Poster: Maracas
Gezellig, eerste plaatsgenoot die ik hier vind :P

Over je mix:?

Ik noem het niet echt een mix, je doet een beetje crossfaden tussen de verschillende nummers, niet zoals het hoort eigenlijk.?

Even als voorbeeldje, ?zo doe ik mixen:?http://www.youtube.com/watch?v=Ex0ql3_yQgU&feature=plcp

Waar draai je precies mee? Je zegt 3 decks in je description op soundcloud, maar wat precies?

Keep trying!

Yo Maracas, ik ben heel benieuwd naar dat filmpje, maar hij is geblokkeerd voor mijn land, en mijn land is gewoon Nederland...
Maracas    posted on 06-10-2012 19:16
Meen je deze? Ik ga effe kijken wat ermee is

EDIT: Tof, hij is geblokkeerd in 246 landen op Afghanistan en de Jordaanoever naEmbarassed
User edit by Maracas on 06-10-2012 @ 19:21:53 (100%)
D-Jesse    posted on 06-10-2012 19:19
Ja! vind het jammer want denk dat ik er ook wel wat van kan opsteken! :p
Maracas    posted on 06-10-2012 19:21
Ik ga even kijken of ik hem ergens anders voor je kan uploaden!

D-Jesse    posted on 06-10-2012 19:22
Ik ga even kijken of ik hem ergens anders voor je kan uploaden!

Thx! Happy, laughing
D-Jesse    posted on 06-10-2012 19:24

EDIT: Tof, hij is geblokkeerd in 246 landen op Afghanistan en de Jordaanoever naEmbarassed

hahahahaha!
Bcurly    posted on 06-10-2012 19:29
Haha inderdaad, een plaatsgenoot :p (welke wijk woon je?)

Ben benieuwd naar je filmpje!

Ik draai trouwens met 3 American Audio Radius 3000's
User edit by Bcurly on 06-10-2012 @ 19:35:19 (61%)
Maracas    posted on 06-10-2012 19:36
Juthphaas, jij?

Hij is aan het uploaden, duurt ongeveer een uurtje, dus als je straks in dit topic kijkt staat het filmpje erbij Winking my eye?

Ooh oke, leuk om mee te beginnen, wat voor mixer?
D-Jesse    posted on 06-10-2012 19:43
Juthphaas, jij?

Hij is aan het uploaden, duurt ongeveer een uurtje, dus als je straks in dit topic kijkt staat het filmpje erbij Winking my eye?

Ooh oke, leuk om mee te beginnen, wat voor mixer?

Leuk om mee te beginnen? Als ik gevorderd was zou ik die dingen wel willen hebben! Usb, sd, midi, effecten, alles erop en eraan! Heb zelf nu ook effecten, usb enzo maar als ik het geld had had ik toch liever 2 van die dingen gekocht!?
Zien er mooi uit!
Bcurly    posted on 06-10-2012 20:03
Haha thanks Jesse!

Heb deze pas sinds kort, samen met een reloop rmx40 dsp. Kost een hoop maar werkt heerlijk moet ik zeggen!
Nou 't moet niet gekker worden, ik woon ook in Jutphaas :p
Zag trouwens ook op je youtube kanaal dat je wel eens in Club Onz draait, draai je daar vaker?

Maracas    posted on 07-10-2012 06:02
Hmm niet heel vaak, maar af en toe, om de 2 a 3 maanden ofzo, over 2 weken ofzo draai k weer een keertje! Reloop rmx40dsp is wel leuke mixer! Hehe wie weet ken ik je wel gewoon, ik woon achter de domino's daar :P?

Hier is de link voor het filmpje, hij was misgegaan en k moest draaien, vandaar dat hij er nu pas op komt hehe

Enjoy!

http://www.dailymotion.com/video/xu4zb3_vid-20121003-00020_music
Californication    posted on 07-10-2012 14:03
Hmm niet heel vaak, maar af en toe, om de 2 a 3 maanden ofzo, over 2 weken ofzo draai k weer een keertje! Reloop rmx40dsp is wel leuke mixer! Hehe wie weet ken ik je wel gewoon, ik woon achter de domino's daar :P?

Hier is de link voor het filmpje, hij was misgegaan en k moest draaien, vandaar dat hij er nu pas op komt hehe

Enjoy!

http://www.dailymotion.com/video/xu4zb3_vid-20121003-00020_music

Hoe heet het nummer op 12:00?

Edit: heb hem al gevonden. Maar geen idee waar ik hem kan krijgen.
User edit by Californication on 07-10-2012 @ 14:30:40 (15%)
Maracas    posted on 07-10-2012 17:43
Ricos - Just a beat :P Maar dat had je dus al doorCool?Goed zoeken
Californication    posted on 07-10-2012 19:58
Ja heb hem inmiddels, 20:49 klinkt ook wel lekker trouwens
User edit by Californication on 07-10-2012 @ 20:02:46 (100%)
Maracas    posted on 07-10-2012 20:27
Das van Vato Gonzalez - Not a Saint
D-Jesse    posted on 07-10-2012 20:28
Ricos - Just a beat :P Maar dat had je dus al doorCool?Goed zoeken

Die is goed he! Support ik ook al een tijdje. Zeker opgekomen door DHM6/Army of Bastards? :p

@ Californication: Hij staat op SC, maar hij heeft het downlaod limiet overschreden. Ik heb van Ricardo zelf een zippylink gekregen, ik pm hem naar je!
D-Jesse    posted on 07-10-2012 20:29
Das van Vato Gonzalez - Not a Saint

Haha ik draai al die nummers ook. Ben je ook actief op het vato forum?
Maracas    posted on 07-10-2012 20:54
Ik zit er wel op, maar actief kan je het niet noemen :P
Californication    posted on 07-10-2012 20:56
Poster: D-Jesse
Die is goed he! Support ik ook al een tijdje. Zeker opgekomen door DHM6/Army of Bastards? :p

@ Californication: Hij staat op SC, maar hij heeft het downlaod limiet overschreden. Ik heb van Ricardo zelf een zippylink gekregen, ik pm hem naar je!

Heb al linkje gevonden op soundcloud, thanks anyway!
D-Jesse    posted on 07-10-2012 21:09
Poster: Californication
Heb al linkje gevonden op soundcloud, thanks anyway!

Echt? Ik heb geen downloadlinkje gezien bij SC, maar gelukkig heb je hem al gevonden Happy, laughing Goed nummer he, ik noem het net zoals velen andere ' Nepic' ?maar hij doet het goed haha
D-Jesse    posted on 07-10-2012 21:19
@Maracas hoe fix jij al die shit? vanaf dat je 1,03 dat 2de kanaal opengooid en dan komt opeens het 3de kanaal omhoog en krijg je een reverse en weet ik veel wat. Hoe heb jij dat geleerd? haha wist nieteens dat dit live kon joh ik dacht dat het in het nummer zelf zat. En wat zijn die knopjes op je mixer die geel werden als je er op klikte? (onder de eq)
Maracas    posted on 08-10-2012 00:01
Haha zo moeilijk is dat niet hoor, het 1e kanaal staat gewoon open, dat is de rechterspeler, op een gegeven moment doe ik op het 2e kanaal een loopje open, en net voor de qlimax begint bij de track op het eerste kanaal doe ik een echo en een filter eroverheen, en dan doe ik bij het 2e kanaal (linker speler) een backspin, en dan trek ik de fader van het 2e kanaal weer terug, het echo effect eraf en het filter weer op zn normale plek. Inderdaad, ik doe het heel snel, maar dat moet ook anders klinkt het gaar. Ik heb het gewoon mezelf geleerd door heeeel veel te doen, toen ik begon met draaien vond ik gewoon plaatjes in mekaar draaien vrij snel heel gewoon worden, en toen ben ik me heel veel gaan focussen op effecten en wat je allemaal met die spelers kan behalve gewoon draaien na. Na heel veel ontdekken, oefenen, snel worden etc. lukte dit me, en ik vind het ook veel leuker om op deze manier te draaien omdat je veeel meer moet doen behalve een plaatje beatmatchen.?

(ik heb trouwens maar 2 decks, maar als ik er meer heb bv in de club kan ik er nog meer mee, 4 platen tegelijk laten spelen, vocals. scratchen en andere dingen bijvoorbeeld)

Die gele knoppen boven mn faders zijn gewoon de knoppen om de volgende plaat op je koptelefoon te kunnen horen, zoals elke mixer heeft, bij pioneer heet dat 'que' en bij sommige andere merken 'pfl' Als ze geel oplichten, is dat het kanaal wat je door je koptelefoon hoort
User edit by Maracas on 08-10-2012 @ 00:03:39 (14%)

This is an old Topic

No new postings for 4.731 days.
 Post CommentThat would be 157.7 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

198 Users online: 104 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 17.018
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.288.798