2x CDJ 2000 werken perfect! BIj 1 speler doet het play lampje het niet. Vermoed dat hij los is getrilt. (Gebeurt wel vaker bij de 2000! Reperatie: 60,-) Ik doe het weg ivb met het kopen van een auto! 0624536311 of shefida@gmail.com!
User edit by Bougenvilla on 05-10-2012 @ 10:23:25 (12%)
What do you think about [TK] 2x CDJ 2000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Wist niet van wie ik het sms-je had maar nu zie ik het. Zoals gezegd ga ik sowieso niet boven de 2000 euro. Dan ga ik liever de nexus kopen. Dat je ene speler ook niet helemaal heel is speelt ook nog mee.
Wat ik er nog niet bij had vermeld is dat ik simpelweg ook niet meer geld heb op dit moment voor twee spelers, mede vandaar ook dat ik begon met een bod van 1800 euro op beide spelers.
Ik wil bij deze wel een bod van 1000 euro doen op de ene speler die wel helemaal zonder mankementen is. 1900 voor beiden samen. Hoger kan en wil ik niet gaan met een speler zonder garantie en wel een mankement.
heb je de CDJ's nog te koop staan? zoja PM me dan maar even. ben wel geinteresseerd
just playing dope beats
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.