Ik ben nieuw op deze dj-website. Ik wil super graag beginnen met draaien, maar weet?nog niet helemaal welk apparatuur ik wil.?Ik wil wel graag meteen voor de goede kwaliteit apparatuur gaan dus niet van die goedkope bende. :P Ik wil graag de muziekstyle van bijv. de partysquad gaan draaien. (een beetje dat DirtyHouse)
Groetjes, BassJunkie (15jaar)
Music Is My Live!
What do you think about Hey Allemaal! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom op DJResource! Idd wat is je budget? Pioneer staat bekend om zijn goeie kwaliteit maar als je net begint met draaien lijkt dit me veel geld want als het toch niks voor jou is zit je er mee...
Welkom! Zoals Thomas al zegt heeft pioneer goede kwaliteit. Maar het is zonde om veel geld uit te geven en dat je uiteindelijk het toch niet leuk vind. Ik weet niet of je een vriend hebt die dj gear heeft, anders moet een paar keer bij hem/haar gaan draaien, dan kun je kijken of je het leuk vind. En dan kun je als nog je eigen gear gaan kopen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.