Hey Allemaal!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BassJunkie-    posted on 04-10-2012 20:09
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op deze dj-website. Ik wil super graag beginnen met draaien, maar
weet?nog niet helemaal welk apparatuur ik wil.?Ik wil wel graag meteen voor de goede
kwaliteit apparatuur gaan dus niet van die goedkope bende. :P
Ik wil graag de muziekstyle van bijv. de partysquad gaan draaien. (een beetje dat DirtyHouse)

Groetjes, BassJunkie (15jaar)
Music Is My Live!

What do you think about Hey Allemaal! ??

Vote :   

DJSHAK3S    posted on 04-10-2012 20:13
Welkom,
Ik zou eerst gaan kijken wat je budget is, als je met cd spelers,vinyl, of digitaal wil draaien en als je 1e of 2e hands wil gaan.
ThomasB    posted on 04-10-2012 22:37
Welkom op DJResource!
Idd wat is je budget?
Pioneer staat bekend om zijn goeie kwaliteit maar als je net begint met draaien lijkt dit me veel geld want als het toch niks voor jou is zit je er mee...
Drumworks    posted on 04-10-2012 23:17
Welkom op djr!
The beats are still banging :)
Gerdo    posted on 05-10-2012 12:55
Welkom! Zoals Thomas al zegt heeft pioneer goede kwaliteit. Maar het is zonde om veel geld uit te geven en dat je uiteindelijk het toch niet leuk vind. Ik weet niet of je een vriend hebt die dj gear heeft, anders moet een paar keer bij hem/haar gaan draaien, dan kun je kijken of je het leuk vind. En dan kun je als nog je eigen gear gaan kopen.
Avez    posted on 05-10-2012 13:24
Welkom,

Er zijn al een paar voor je gegaan, dus er zijn genoeg mooie beginnerssetjes en uitleg te vinden, zie de search knop bovenaan!
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
Winston    posted on 05-10-2012 14:28
Welcome BassJunkie
Tic Toc

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

157 Users online: 88 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 22.206
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.293.986