beste djr,
we geven dit weekend een feest en we hebben 2 cdj's 2000 ingehuurd, maar we hebben ook dj's die met traktor draaien. is dit gewoon een kwestie van usb inpluggen en gaan met die banaan? en hangt hij met de 2000's nooit vast? want ik heb zelf de 850's en daar wil die nog wel eens vasthangen. ligt dit aan de hid mode?
mvg,
Rikkk010
no problems, just solutions.
What do you think about CDJ2000 icm Traktor pro 2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
de DJ's die met Traktor werken weten vast wel hoe 't moet gewoon die dingen neer zetten, USB-kabels vast achter in de CDJ's hangen en klaar leggen zodat niet iedereen constant kabels loopt te trekken en pluggen. Dat voorkomt even dat die spelers gesloopt worden je weet nooit met drank en feestjes en DJ's....
CDJ's als geluidskaart gebruiken kan, maar switchen is niet eenvoudig. Als je ??n USB uit trekt riskeert de geaggregeerde soundcard te crashen.
Beter is een DJM 900 / 2000 / 850 als geluidskaart te gebruiken (ook via USB dus) Of indien er een DJM 800 zou staan je NI geluidskaart, maar dan enkel de outputs.
Naar mijn ervaring werkt dit het meest stabiele met minst kans op haperingen.
als er een DJM900NXS staat kan je die idd perfect als geluidskaart gebruiken. Feit is wel dat je dan makkelijker zou kunnen switchen tussen CD/USB en HID. Volgens mij is dat nu best stabiel.
we hebben een djm700... dus als we willen switchen van pc naar usb dan gaat deze waarschijnlijk weer vasthangen?
no problems, just solutions.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.