Externe Harde Schijf
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrDurkk    posted on 03-10-2012 18:09
Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht en heb hier fl op geinstalleerd, ik begin nu te merken dat ik steeds meer dingen begin te downloaden foor fl studio en wil eigenlijk dat mn laptop hier niet slomer van word,

Nu de volgende vraag: is het mogelijk om fruity loops, alle vst's en vti's, all mn packs en geluidjes via een externe harde schijf te draaien op mijn laptop?

SaluteCry

What do you think about Externe Harde Schijf ??

Vote :   

Lomme_    posted on 03-10-2012 19:12
Je PC wordt niet traag van FL, de VST's noch de packs en/of geluidjes maar de rommel die meekomt met het downloaden. Download CCLeaner en een goede virusscanner (indien je Windows gebruikt), dat doet al wonderen Winking my eye
Limb-Girdle    posted on 03-10-2012 19:18
Poster: MrDurkk
Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht en heb hier fl op geinstalleerd, ik begin nu te merken dat ik steeds meer dingen begin te downloaden foor fl studio en wil eigenlijk dat mn laptop hier niet slomer van word,

Nu de volgende vraag: is het mogelijk om fruity loops, alle vst's en vti's, all mn packs en geluidjes via een externe harde schijf te draaien op mijn laptop?

SaluteCry

Je pc wordt daadwerkelijk trager, als je overal files neergooid die door verschillende programma's worden aangeroepen. Ik adviseer je om een schone windows installatie te doen en alleen de noodzakelijke files op je laptop laat draaien. Gebruik je externe harde schijf als opslag voor je databanken van FL, maar laadt deze niet in op het moment dat je met het programma werkt, omdat je hier vertraging e.d. door kan krijgen.
Where the music meets the deejay!
MrDurkk    posted on 03-10-2012 20:59
Poster: Limb-Girdle
Je pc wordt daadwerkelijk trager, als je overal files neergooid die door verschillende programma's worden aangeroepen. Ik adviseer je om een schone windows installatie te doen en alleen de noodzakelijke files op je laptop laat draaien. Gebruik je externe harde schijf als opslag voor je databanken van FL, maar laadt deze niet in op het moment dat je met het programma werkt, omdat je hier vertraging e.d. door kan krijgen.

een schone windows installatie? ik heb mn laptop nu net een halve maand volgensmij, en heb alles van mn vaste pc naar mn laptop gekopieerd zegmaar. Met noodzakelijk files bedoel je FL en vst's enzo? en opslag van databanken zijn fl projecten en packs enzo?

MrDurkk    posted on 03-10-2012 20:59
Poster: Lomme_
Je PC wordt niet traag van FL, de VST's noch de packs en/of geluidjes maar de rommel die meekomt met het downloaden. Download CCLeaner en een goede virusscanner (indien je Windows gebruikt), dat doet al wonderen Winking my eye

oke de ccleaner ga ik downloadenHappy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.601 days.
 Post CommentThat would be 153.4 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

151 Users online: 13 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 85.624
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.473.998