Poster: MrDurkk
Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht en heb hier fl op geinstalleerd, ik begin nu te merken dat ik steeds meer dingen begin te downloaden foor fl studio en wil eigenlijk dat mn laptop hier niet slomer van word,
Nu de volgende vraag: is het mogelijk om fruity loops, alle vst's en vti's, all mn packs en geluidjes via een externe harde schijf te draaien op mijn laptop?
Salute
Poster: Limb-Girdle
Je pc wordt daadwerkelijk trager, als je overal files neergooid die door verschillende programma's worden aangeroepen. Ik adviseer je om een schone windows installatie te doen en alleen de noodzakelijke files op je laptop laat draaien. Gebruik je externe harde schijf als opslag voor je databanken van FL, maar laadt deze niet in op het moment dat je met het programma werkt, omdat je hier vertraging e.d. door kan krijgen.
Poster: Lomme_
Je PC wordt niet traag van FL, de VST's noch de packs en/of geluidjes maar de rommel die meekomt met het downloaden. Download CCLeaner en een goede virusscanner (indien je Windows gebruikt), dat doet al wonderen