Logic pro 9 sample's
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Excitable    posted on 02-10-2012 20:50
Ik ben nog een beetje nieuw in het producen, en ik heb drie vragen.
Waar zijn loops voor?
Waar zijn sample's voor?
En heeft iemand ervaring met het gratis downloaden op Logic caf?, is dit legaal?
Heel erg bedankt!!

What do you think about Logic pro 9 sample's ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 02-10-2012 21:13
Ja inderdaad, het forum is er om vragen te stellen. Maar dit is geloof ik al je vijfde topic over een vraag van je over iets in Logic... En dit zijn nou weer net een paar vragen waar je antwoord hebt na 2 youtube filmpjes te kijken of te googlen...

Maar om het uit te leggen: Samples zijn sounds zoals kicks, snares, claps, percussions, etc. Om een lied een beetje een vibe te geven en gewoon te maken. Met alleen een melodie en wat synths alleen zou het een beetje saai worden he? Winking my eye

Loops, tjaa, ik zeg je eerlijk dat ik niet echt weet waar ze voor gebruikt worden. Tot nu toe heb ik ze nog niet gebruikt of naar gekeken.
Bartjens    posted on 02-10-2012 21:49
Waarom kan ik pagina 1 niet meer zien? Kan niet op 'vorige pagina' klikken...
www.djbrowbeat.com
Luxx    posted on 02-10-2012 21:59
Poster: D-Jesse
Ja inderdaad, het forum is er om vragen te stellen. Maar dit is geloof ik al je vijfde topic over een vraag van je over iets in Logic... En dit zijn nou weer net een paar vragen waar je antwoord hebt na 2 youtube filmpjes te kijken of te googlen...

Maar om het uit te leggen: Samples zijn sounds zoals kicks, snares, claps, percussions, etc. Om een lied een beetje een vibe te geven en gewoon te maken. Met alleen een melodie en wat synths alleen zou het een beetje saai worden he? Winking my eye

Loops, tjaa, ik zeg je eerlijk dat ik niet echt weet waar ze voor gebruikt worden. Tot nu toe heb ik ze nog niet gebruikt of naar gekeken.