PDA of Smartphone met MS Excel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Winston    posted on 02-10-2012 19:12
Door de bomen zie ik het bos niet meer. Op google vindt ik alleen maar info wat voor mij niet zo erg van belang is.

Om bepaalde taken van mijn werk wat makkelijker te kunnen ben ik op zoek naar een PDA of Smart phone die in elk geval microsoft excel aankan, en PDF files kan lezen, en een een camera met aardige resolutie. Een gewoon QWERTY keyboard om in te voeren knopjes die niet snel stuk gaan. Gewone usb connectie voor de PC. En het kan geen kwaad als ik mee kan bellen. En een 3,5 mm jack output voor audio is ook handig. Als je advies hierover hebt hoor ik het graag. Graag ook batterijen die het lang volhouden, een display die in zonlicht nog goed leesbaar is.

Alle andere dingen z.a. internet, wifi, messaging, video kunnen me niet schelen. Hoe eenvoudiger hoe beter.

Als je een idee hebt om me te helpen hoor ik het graag.
Tic Toc

What do you think about PDA of Smartphone met MS Excel ??

Vote :   

Yorick    posted on 02-10-2012 19:13
iPad met Numbers er op Thumbs Up

tairip    posted on 02-10-2012 19:15
Alle HTC modellen?
Winston    posted on 02-10-2012 19:27
iPad is leuk, maar een tikkie te groot en ook duur. Voor die prijs wordt het interresanter voor me om naar een echte rugged handheld computer te kijken. Eigenlijk zijn die het meest geschikt, maar een beetje te duur.

HTC check ik, of probeer ik, maar vindt India en Spaanstalige sites als eerst.
Tic Toc
DJ_OB    posted on 02-10-2012 19:51
Pdf en excel lezen kunnen alle smartphones tegenwoordig wel. Dus je bent niet gelimiteerd aan een bepaald besturinggsysteem. Android, Ios en Windows werken allemaal prima. Oftewel je kunt je vooral richten op een telefoon die je fijn vind werken met typen.

Overigens raad ik je aan ook gewoon te kijken naar telefoons met een groot touchscreen en zonder fysieke knoppen. Met de nieuwe touchscreen schermen tikt het ook op het scherm lekker weg.

Je kent vast wel mensen in je omgeveving met HTC, samsungs of iphones. Probeer daar gewoon even wat jij fijner vind werken of test even in een winkel.
Estacy    posted on 02-10-2012 20:08
wat jij opnoemt kan op elke smartphone boven de 100 euro, behalve qwerty keyboard dan.?

Batterijen zijn nog een punt. maakt niet uit wat voor smartphone je koopt, je houd het 1 dag vol op een acculading als je em veel gebruikt. meer niet
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Yorick    posted on 02-10-2012 21:13
Wachten tot de iPad mini dan?
Winston    posted on 03-10-2012 14:20
Thanks voor de adviezen.

Gisteren heb ik bij een kennis meteen een touchscreen keyboard uitgeprobeerd. Op het relatief kleine scherm ging dat niet echt goed vond ik. Veel typefouten, omdat mijn vingertoppen groot zijn. Kwestie van wennen?

Zaterdag ga ik in de winkels kijken. Wachten op de iPad mini kan eventueel.

Voordeel van de iPad is dat het Excel standaard op heeft, en je niet hoeft te werken met een mobile versie die je apart moet kopen, bij een winkel die geen verstand heeft van software (alleen verstand van mobieltjes).
Tic Toc
DJADMIN    posted on 03-10-2012 14:47
Kijk eens naar de samsung galaxy note...ik heb m ook en serves the job perfect! !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
cross-over    posted on 03-10-2012 15:14
Blackberry torch, werk er ruim een jaar mee. Prima voor bovenstaande zaken.
http://soundcloud.com/lau-daniels
D-Jesse    posted on 03-10-2012 16:59
Je hebt ook de samsung galaxy S wifi. Groot voordeel: Heel groot scherm, groter dan de Samsung Galaxy s3 zelfs geloof ik. Kan er niet mee bellen maar je hebt wel wifi. (gek he als het de S Wifi heet). Het is ong 200,-, niet duur dus. Een vriend van me heeft hem en het verbaasde me ook hoe mooi z'n foto's waren. Ik zou hem zo gekocht hebben! (Heeft ook 3,5 mm jack plug) en uitbreidbaar geheugen met micro sd kaart, zeker de moeite waard er even naar te kijken!

This is an old Topic

No new postings for 4.601 days.
 Post CommentThat would be 153.4 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

358 Users online: Lead & 11 Guests (346 Unknown)
Pages generated today : 88.055
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.476.429