Poster: DJ-DC
hoi people ,
ik download wel es cd vant web,
maar sommige cds zijn ogg,
weet iemand een goeie ogg converter?
waarom als het meestal gratis kan
Poster: MaxvEckomdat het downloaden van cd's op het internet illegaal is
en ook al was het illegaal, maakt mij niks uit
Poster: iZTotdat je gepakt wordt met het draaien van illegale muziek
Poster: iZ
Totdat je gepakt wordt met het draaien van illegale muziek
Poster: PatrickBeuken
Nee, downloaden van muziek via internet heet gebruik maken van sharing. Sharen is legaal bevonden... (tot nog toe) Dit geld voor downloaden van servers of via P2P
UIt de topic: Waar legale muziek downloaden? |
quote: |
Poster: Atomix IK weet niet precies hoe je zou moeten bewijzen of het legaal gedownload is, maar ik denk dat ze door middel van ip. kunnen zien of je download illegaal of legaal is. En zeg NIET dat ze nooit controleren! Het zijn gewoon mensen die komen kijken en ze gaan even bij je staan, kijken hoe je ana het mixen bent etc. Als ze gebrandde cd'tjes zien en/of een computer met nummers slaan ze toe. Een vriend van me is een keer aangehouden en had een stuk of 100 gedownloade nummers op zijn pc'tje staan.. Boete --> € 35.000 ,- JA MET 3 NULLEN JA, IK VERGIS ME NIET! Dit wordt overigens ook niet door de verzekering betaald, voor de mensen die het nog niet weten ![]() Dus pas even goed op en probeer de normen van downloaden van muziek even te kennen en uiteraard geen illegale downloads. ![]() |
quote: |
Poster: DeafDJ .......kent iemand een of ander systeem om de bitrate van mp3's te veranderen? ik rip alles op 300 en wil ze op mijn mp3 speler zetten, alleen pakken ze nu teveel ruimte in beslag... |