Hollywood Music Hall DJ Contest 2012
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yorick    posted on 01-10-2012 23:05
Draai jij de lekkerste House en/of Urban Beats? En heb jij altijd al voor volle zalen willen staan? HMH biedt jou die mogelijkheid!?

Naast onze eigen programmering staat vanaf 4 oktober elke vrijdagavond in het teken van 20 upcoming DJ?s die in aanwezigheid van een deskundige jury en presentator draaien in de PartyPlanet & Basement. Je kunt draaien met USB of CD.?

Alle deelnemers ontvangen een gratis goodiebag die vol zit met goodies van HMH & Red Bull. Tevens zijn er diverse prijzen te winnen waaronder koptelefoons, kans om te draaien op een Red Bull Event en om Resident DJ te worden in ??n van onze zalen bij Hollywood Music Hall. Om het nog gekker te maken win je als hoofdprijs: 1.000 euro CASH!?

Inschrijven kan vanaf vrijdag 7 september via dj@hmh.nl Schrijf je dus nu in en wie weet ben jij straks ?Hollywood?s next top DJ?!

What do you think about Hollywood Music Hall DJ Contest 2012 ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 02-10-2012 07:45
Vanaf 7 september? Das al een maand geleden! Hoe oud moet je zijn en tot wanneer kan je ke inschrijven? 4 Oktoer is as donderdag al..

:p
Bartjens    posted on 02-10-2012 09:20
Ooit ook eens meegedaan aan deze Dj Contest. Was toen door naar de volgende ronde maar heb ik nooit meer wat van gehoord. Meerdere malen achteraan gemailt maar nooit een reactie ontvangen.
Ik heb toen van veel deelnemers die ook doorwaren de zelfe klacht gehoord.

Hopelijk hebbben ze inmidels de organisatie beter voor elkaar!
www.djbrowbeat.com
Gerdo    posted on 02-10-2012 11:12
20 upcoming dj's op een avond/nacht? Dus dat is kort draaien per DJ.
chef    posted on 02-10-2012 12:25
de post komt beetje laat.. is idd over 2 dagen al.. had wel mee willen doen denk ik zo.
Chrizadelic    posted on 02-10-2012 12:51
Heb er aan meegedaan, ronde verder gekomen. Maar is pure vriendjes politiek, erg jammer.
Dj
Yorick    posted on 02-10-2012 13:07
Ach zal voortaan weer wat posten Thumbs Up
Ik maar denken dat sommige dit wel nuttig vonden...
tairip    posted on 02-10-2012 13:12
Ik heb me er ooit eens voor aangemeld en ook helemaal niets weer vernomen! Slechte organisatie, ik dacht dat dit wel een serieuse was! Niet dus.
D-Jesse    posted on 02-10-2012 21:06
Poster: Yorick

Ik vind het ook erg nuttig, maar zou graag willen weten wat de minimum eisen zijn qua leeftijd etc.. Winking my eye
Yorick    posted on 02-10-2012 21:12
Moeite doen en mailen? Thumbs Up niet geschoten is altijd mis zeg ik altijd!
Speel het alleen maar door omdat nietmand anders het doet.

D-Jesse    posted on 02-10-2012 21:14
Moeite doen en mailen? Thumbs Up niet geschoten is altijd mis zeg ik altijd!
Speel het alleen maar door omdat nietmand anders het doet.

Tjaa ik dacht ik vraag het via het topic... Maar volgens mij is de Hollywood Musical hall in Rotterdam ofzo toch, dat gaat helaas niet werken voor mij...
Yorick    posted on 02-10-2012 21:30
Waarom niet?
Opgeven op een leeftijd zou ik nooit doen.
Stond toen ik 16/17 was ook in 18+ zaken dus alles is mogelijk!
D-Jesse    posted on 02-10-2012 21:32
Waarom niet?
Opgeven op een leeftijd zou ik nooit doen.
Stond toen ik 16/17 was ook in 18+ zaken dus alles is mogelijk!

Nee het gaat er meer om dat het effe te ver weg is Winking my eye Anders had ik graag mee gedaan!
Bartjens    posted on 02-10-2012 21:42

Vind het juist erg tof dat dit wordt gepost hier! Zijn altijd wel mensen die je er een plezier mee doet!
Maar ik wou graag mijn ervaring ook delen met de mensen die hier misschien aan mee willen doen Happy, laughing
www.djbrowbeat.com
RyanSilva    posted on 02-10-2012 22:09

GEEF JE V??R 5 OKTOBER OP VOOR
MISS NINE IS LOOKING FOR TALENT

Pioneer DJ en Miss Nine zijn op zoek naar een talentvolle DJ die als afsluiter gaat draaien op de Clubavond van Miss Nine in The View tijdens Amsterdam Dance Event.

Geef je v??r?zaterdag 5 oktober 2012?op en wie weet mag jij op 17 oktober een set draaien in de ADE festival locatie van Pioneer 'The Amsterdam View'.

http://www.pioneer.eu/nl/page/products/m9-contest/home.html

http://twitter.com/djryansilva
D-Jesse    posted on 02-10-2012 22:27
lets make a dj contest promotion topic haha
RyanSilva    posted on 02-10-2012 22:33
Poster: D-Jesse
lets make a dj contest promotion topic haha

Geen slecht idee.
http://twitter.com/djryansilva
D-Jesse    posted on 02-10-2012 22:40
Poster: RyanSilva
Geen slecht idee.

Neetoch? :p. Als we gewoon een topic maken waarin mensen een bepaalde dj/remix contest kunnen promoten die ze tegen zijn gekomen ofzo. Zo help je medeforumleden, en de organisatie van het contest Happy, laughing
ThomasB    posted on 03-10-2012 16:01
Idd, prima idee, ik heb me ook opgegeven voor de contest van HMH echt goed dat deze dingen op het forum worden gezet!
Op de site?http://www.djcontests.nl/?staan ook veel contests en heel overzichtelijk
Bartjens    posted on 03-10-2012 18:26
D-Jesse    posted on 03-10-2012 18:30
Poster: Bartjens
a href='////www.djresource.eu/Forum/topic/1012/highlight/DJ%20CONTEST/' target='_blank'>////www.djresource.eu/Forum/topic/1012/highlight/DJ%20CONTEST/

2,5 jaar zowat geen reactie meer gehad haha

This is an old Topic

No new postings for 4.713 days.
 Post CommentThat would be 157.1 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

234 Users online: 126 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 81.548
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.585