Kan iemand mij van jullie vertellen hoe ik Ableton Live verwijder van de mac? Normaal gesproken kan het programma gewoon naar de prullenbak geslepen worden en daarna 'leeg prullenmand' Nu geeft hij aan dat Live nog in gebruik is en dat het niet mogelijk is. Raar want ik heb hem niet op achtergrond draaien naar mijn idee!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
What do you think about Ableton Live verwijderen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ga naar finder en dan naar programma, ga op ableton live staan en doe dan rechter muisknop. Druk op verplaats naar prullenmand en dan zou het in princiepe moeten lukken.
AppZap(per) is een betaal versie, probeer AppCleaner deze is freeware. (ik gebruik alleen nog maar dit programma om software te verwijderen. Succes
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.