Logic Pro 9 extra's
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Excitable    posted on 28-09-2012 22:38
Hallo allemaal,
Vanmiddag heb ik Logic Pro 9 aangeschaft maar ik vind dat er maar weinig samples bijzitten om house te maken, daarom vraag ik bij deze of iemand een aanrader heeft om erbij te kopen/downloaden. (vooral house en techno.) Ook wil ik graag een touchpad/keyboard aanschaffen maar ik weet eigenlijk niet wat handiger is..
Tips over Logic zijn altijd welkom!
Alvast bedankt!!

What do you think about Logic Pro 9 extra's ??

Vote :   

Yvaroz    posted on 29-09-2012 02:00
Ik geef het keyboard een voorkeur, de samples, er zijn sample packs te koop, als je daarvoor zou gaan is bijvoorbeeld veangance een goede start voor house, en voor plugin, Sylenth is een veel gebruikte plugin waar je aardig mee vooruit kunt
Nothing is Impossible
D-Jesse    posted on 29-09-2012 10:24
Ook heeft Loopmasters wel leuke packs.
Sebasz    posted on 29-09-2012 11:47
en vengeance natuurlijk
D-Jesse    posted on 29-09-2012 12:01
Dat had Yvaroz al gezegd Winking my eye
LouisCasper    posted on 01-10-2012 13:34
Vengeance is een beetje de standaard geworden onder de house-samples en daardoor zijn ze niet echt origineel meer. Kijk eens zoals D-Jesse al zei op loopmasters voor samples die jij het lekkerst vindt klinken, zo krijg je net wat originelere sounds dan wanneer je altijd maar naar vengeance samples grijpt.
http://www.louiscasper.com
Yvaroz    posted on 01-10-2012 17:32
Poster: LouisCasper
Vengeance is een beetje de standaard geworden onder de house-samples en daardoor zijn ze niet echt origineel meer. Kijk eens zoals D-Jesse al zei op loopmasters voor samples die jij het lekkerst vindt klinken, zo krijg je net wat originelere sounds dan wanneer je altijd maar naar vengeance samples grijpt.

Klopt inderdaad, maar het zijn wel de standaard dingen waar velen mee beginnen
Nothing is Impossible
Excitable    posted on 02-10-2012 16:17
Ik wil graag het sample pack XFER van deadmau5 aanschaffen, maar als ik dit koop op de site loopmasters, wat krijg ik dan (iMac) een bestandje of een CD of wat dan ook, ik heb echt geen idee.
Gr.
Bartjens    posted on 02-10-2012 16:22
Die?XFER van deadmau5 heb ik ook. Als download op de site (.Rar)
Staan erg veel samples in, zeker leuk en bruikbaar!
www.djbrowbeat.com
Excitable    posted on 02-10-2012 16:24
Oke, raad u nog andere sample packs (iets goedkoper) aan?

Excitable    posted on 02-10-2012 16:28
Ook heb dit sample pack gezien (hieronder) deze is wat goedkoper en beschikbaar in Apple loops, dat heb je volgens mij op een iMac nodig? Iemand die hier ervaring mee heeft?

Swedish House Essentials Vol. 2

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

251 Users online: 146 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 67.485
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.864.522