Amsterdam Dance Event (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 28-09-2012 21:41
Binnenkort zal het Amsterdam Dance Event weer plaats vinden in Amsterdam. Omdat ik denk dat er vast wel veel DJR leden daar zullen draaien of heen zullen gaan open ik dit topic. Waar ga jij heen/draai jij dit jaar?
Op mijn planning staat tot nu toe Kings of Ace,?maar zullen er vast nog wel meer worden Happy, laughing

Leden van DJ Resource gaan naar de volgende events
- Kings of Ace (Certas, Roov)
- Dream Spinners (Dyno)
- 7 Stars Music & EnMass Music Label Showcase (Dyno)

Leden van DJ Resource draaien op de volgende events
- 7 Stars Music & EUN Records (Dyno)

User edit by Roov on 30-09-2012 @ 00:04:21 (74%)

What do you think about Amsterdam Dance Event ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 28-09-2012 21:45
Ik ben helaas nog te jong voor al die events, maar had graag naar Jacked gegaan, zou me te gek lijken! Ook Revealed en Spinnin would be awesome, maar mijn eleftijd zit dus niet mee.

Wel ga ik uit allemacht een kaartje proberen te bemachtigen voor de Swedish House Mafia, maar dat valt niet binnen de ADE!
Roov    posted on 28-09-2012 21:48
Ben vorig jaar naar Revealed geweest in Club Home waar onderandere Nicky Romero, Hardwell, Joeysuki, Jordy Dazz en meerdere draaide. Echt een geweldige avond gehad en met alle DJ's persoonlijk gepraat daar Happy, laughing
Certas    posted on 28-09-2012 21:55
Ik ga ook naar Kings Of Ace! Vond dat wel de meest aansprekelijke line-up Happy, laughing
http://www.soundcloud.com/Certas
D-Jesse    posted on 29-09-2012 00:08
Poster: Roov
Ben vorig jaar naar Revealed geweest in Club Home waar onderandere Nicky Romero, Hardwell, Joeysuki, Jordy Dazz en meerdere draaide. Echt een geweldige avond gehad en met alle DJ's persoonlijk gepraat daar Happy, laughing

Vet !
LilQuint    posted on 29-09-2012 02:52
Moet nog checken of ik entree bij iets kan gaan fixen, Happy, laughing
Roov    posted on 29-09-2012 03:11
Poster: Certas
Ik ga ook naar Kings Of Ace! Vond dat wel de meest aansprekelijke line-up Happy, laughing

Prijs kwaliteit verhouding wel ja, in mijn ogen dan Winking my eye
Wilde eigenlijk ook nog wat techno feestjes meepakken, zit nog te twijfelen welke dat gaan worden.
Dyno    posted on 29-09-2012 23:14
Roov    posted on 30-09-2012 00:05
Ik update nu ook even het lijstje in de startpost zodat iedereen precies kan zien welke leden waarheen gaan/draaien.
Gerdo    posted on 01-10-2012 11:20
Dit is mijn programma:
18 oktober: Hardsoul
19 oktober: Armada night
20 oktober: ADE Next (conferentie)

Ik heb er zin in!
LouisCasper    posted on 01-10-2012 13:04
Ik ga de 18de naar Revealed, veel zin in!
http://www.louiscasper.com
Snoey    posted on 02-10-2012 17:56
Zit helaas in Parijs die week Unhappy
?
Was vorig jaar naar de Djmag awards in de pessanger terminal, was een goed feest.?
Maar nu wordt het gehouden ergens anders en de line-up is nog onbekend.
?
Voorderest zijn de goede line-ups in 'The Sand' en dat is echt een verschrikkelijke lokatie!?
?
?
www.soundcloud.com/ten-hooven
minu_S    posted on 02-10-2012 22:26
Gister vrij gevraagd van stage en gelukkig gekregen!

Deze keer word het;
17 okt. Diyanamic Neon Nights
18 okt. Dekmantel
19 okt. Richie Hawtin presents Enter
21 okt. Trouw op zondag

Erg veel zin in weer!
djcanta    posted on 03-10-2012 08:45
ik ben ook van plan om te gaan; donderdag de 18e productpresentatie Pioneer / Laidback Luke en vrijdag de 19e productpresentatie Denon / Carl Cox.

Happy, laughing heb er zin in!
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||
Dyno    posted on 17-10-2012 08:50
Vandaag begint het!
Verder niemand die moet draaien op ADE?
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
D-Jesse    posted on 17-10-2012 10:20
Ik ga naar ADE Next Winking my eye
Dolivieira    posted on 17-10-2012 10:50
Dit jaar ben ik helaas niet bij. Volgens jaar maar weer.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Vivado    posted on 17-10-2012 11:35
Ik zal misschien wel onder een steen geleefd hebben de laatste tijd als het gaat over ADE. Maar zou iemand mij het???n en ander uit kunnen leggen? Ik ben uitgenodigd om in Amsterdam een masterclass te volgen van o.a. Lucien Fort door DanceTour. daarna staat er in het programma dat we naar ADE NEXT gaan..? Wat is ADE NEXT precies? Heb het wel progreberen te zoeken op google, maar daar kreeg ik alles in engels en het is mij niet helemaal duidelijk geworden. Kunnen jullie mij helpen?
De datum is overigens a.s. zaterdag 20 oktober!
?
Bedankt!
RyanSilva    posted on 17-10-2012 12:05
Poster: Vivado
Ik zal misschien wel onder een steen geleefd hebben de laatste tijd als het gaat over ADE. Maar zou iemand mij het???n en ander uit kunnen leggen? Ik ben uitgenodigd om in Amsterdam een masterclass te volgen van o.a. Lucien Fort door DanceTour. daarna staat er in het programma dat we naar ADE NEXT gaan..? Wat is ADE NEXT precies? Heb het wel progreberen te zoeken op google, maar daar kreeg ik alles in engels en het is mij niet helemaal duidelijk geworden. Kunnen jullie mij helpen?
De datum is overigens a.s. zaterdag 20 oktober!
?
Bedankt!

ADE NEXT is ADE?s platform for new talent offering a broad program featuring name producers, top DJs and other professionals such as managers and booking agents from around the globe, all eager to share their knowledge and experience. Taking place on Saturday 20 October, at the Felix Meritis, ADE Next offers a comprehensive program aimed at helping and informing aspiring musicians and future music industry professionals, featuring big-name talents, legendary producers and top DJs in a relaxed and informal setting.

http://www.amsterdam-dance-event.nl/ade-next/

Beetje Google is nooit verkeerd.?Foot in Mouth
http://twitter.com/djryansilva
b-man    posted on 17-10-2012 13:09
ik kan helaas in verband met werk ook niet gaan Unhappy
Vivado    posted on 17-10-2012 14:26
Poster: RyanSilva
span>ADE NEXT is ADE?s platform for new talent offering a broad program featuring name producers, top DJs and other professionals such as managers and booking agents from around the globe, all eager to share their knowledge and experience. Taking place on Saturday 20 October, at the Felix Meritis, ADE Next offers a comprehensive program aimed at helping and informing aspiring musicians and future music industry professionals, featuring big-name talents, legendary producers and top DJs in a relaxed and informal setting.

http://www.amsterdam-dance-event.nl/ade-next/

Beetje Google is nooit verkeerd.?Foot in Mouth

Ok? cool! Ja heb ik gedaan hoor, maar heb het blijkbaar over het hoofd gezien?
Bedankt iig! Happy, laughing?

Groetjess
Vivado    posted on 17-10-2012 14:26
Daar ga ik dan heen haha, ADE NEXT Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 17-10-2012 16:42
Twijfel nog om zaterdag ADE Next te gaan.. 's avonds boeking, en A'dam is wel behoorlijk ver weg. Baal dat ik nog geen 18 ben... weet niet wat ik allemaal mis dan zaterdag overdag?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 17-10-2012 @ 16:42:33 (4%)
Gerdo    posted on 17-10-2012 17:19
Ik ga zeker naar ADE next, ik twijfel nog een beetje over waar ik naar toe wil maar dit lijkt me wel mooi om te zien:
- In the studio with Sander van Doorn
- Vato Gonzales dirty house in paractice
- Q&A with Laidback luke
- Sena presents: Next generation

Maar eerst morgen naar Hardsoul, en vrijdag naar de Armada night. Ik heb er zin in!
MZ    posted on 17-10-2012 17:56
Ik ga waarschijnlijk met Zer0 naar Size Matters in The Sand morgen, waar onder andere Steve Angello, Qulinez en Third Party optreden!
D-Jesse    posted on 17-10-2012 18:27
Poster: Gerdo
Ik ga zeker naar ADE next, ik twijfel nog een beetje over waar ik naar toe wil maar dit lijkt me wel mooi om te zien:
- In the studio with Sander van Doorn
- Vato Gonzales dirty house in paractice
- Q&A with Laidback luke
- Sena presents: Next generation

Maar eerst morgen naar Hardsoul, en vrijdag naar de Armada night. Ik heb er zin in!

Huh is dat allemaal op zaterdag? Ik dacht dat er alleen vato gonzalez was met dirty house en een paar met remixing, mastering, etc?!

123 Users online: 34 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 14.757
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.622.508