Ik zit al een tijdje met een vraagje, ik wil graag een digitale connectie maken doorgebruik van de digital out van m'n CDJ en digital in van mijn DJM, nu is mijn vraag welke kabel ik hier best voor gebruik.
Alvast heel erg bedankt
What do you think about DJM-800 en CDJ-2000 digital out/in ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
gewoon een tulp kabel die je bij je cdj's kreeg splitsen... plugs uitmekaar trekken zodat de kabeltjes los worden.. dan steek je de witte in je linker cdj en de rode in de rechter. rood is in de audio wereld altijd rechts... in dit geval maakt het voor je qualiteid niets uit maar het is makkeliujker.
Misschien een onbenullige vraag, maar wat is het exacte voordeel van digitaal verbinden t.o.v. traditionele tulip aansluiting? Is dat enkel een verschil in geluidskwaliteit?? En is het dan ook verstandig om in plaats van XLR kabels naar je monitoren de digitale in/out gangen te gebruiken?
Volgens mij hebben actieve monitors geen digitale ingang, alleen XLR, RCA of Jack, dus dat gaat niet werken. de voordelen van van digitaal aansluiten zijn inderdaad betere geluidskwaitieit.
Een betere geluidskwaliteit inderdaad, maar dat gaat alleen op als je praat over wat langere kabels. Een tulpkabel van een meter vervangen is overbodig.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.