Verschil tussen KRK monitoren.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Excitable    posted on 25-09-2012 20:18
Hallo Allemaal,
Ik ben opzoek naar goede monitoren voor bij mijn iMac om mijn kleine studio compleet te maken.
Ik heb van een vriend gehoord dat ik KRK monitoren moet nemen, maar ik vroeg met af wat het verschil is tussen KRK RP5 G2 en KRK RP6 G2 en de KRK RP 5 G2 SE, en zijn dit wel goede monitoren voor een thuis studio'tje of kan ik dan beter duurdere/goedkopere aanschaffen voor thuis.
Gr. Tim (Excitable)

What do you think about Verschil tussen KRK monitoren. ??

Vote :   1 member likes this  

D-Jesse    posted on 25-09-2012 20:49
Nou ik heb zelf geen studio monitoren. Maar Luxx raad heel veel aan geen KRK's te nemen, omdat die veel bass hebben. Leuk om te luisteren maar dat je er geen klote aan hebt voor produceren. En dat is natuurlijk wel zo, je moet wel zuiver en eerlijk geluid horen, en niet alles overstemd door de bass worden. Ik heb veel gehoord over de Yamaha hs80. Volgens mij zijn dat wel goede monitoren
Excitable    posted on 25-09-2012 21:30
Ik heb het even opgezocht, maar de Yamaha hs80 zijn redelijk duur, ik zoek eigenlijk iets wat goedkoper is maar alsnog eerlijk en zuiver klinkt.
Mijn budget ligt toch wel tot de 300,- voor twee monitoren.
Pur-D    posted on 25-09-2012 22:54
Ik denk dat je beter nog even kan door sparen dan. Even wachten op iets goeds is altijd beter dan nu iets kopen wat het eigelijk net niet is...
Mijn advies dus, lekker nog even wachten en daarna genieten van je Yamaha's!
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Luxx    posted on 25-09-2012 23:08
Alesis Active One zijn rond de 240 euro. prima binnen budget en beter dan krk
www.mothermusic.nl
Wytse    posted on 25-09-2012 23:13
Poster: Excitable
Ik heb het even opgezocht, maar de Yamaha hs80 zijn redelijk duur, ik zoek eigenlijk iets wat goedkoper is maar alsnog eerlijk en zuiver klinkt.
Mijn budget ligt toch wel tot de 300,- voor twee monitoren.

2e hands yamaha NS-10? Als je wil gaan mixen kan ik die monitoren echt aanraden.. Ik zeg niet dat ze goed klinken, verre van dat zelfs, maar als het daar goed op klinkt, klinkt het ook goed op een stuk stront waar je een jack kabel in steekt Thumbs Up

Zoiezo is de 2ehands wereld ontzettend intressant als je goede monitoren wil hebben!
White Sea Studio
MrQreeny    posted on 25-09-2012 23:36
Poster: Wytse
Zoiezo is de 2ehands wereld ontzettend intressant als je goede monitoren wil hebben!

Niet alleen voor monitoren Winking my eye Vandaag heb ik een Focusrite Sapphire Pro 24 DSP opgehaald voor 190e, praktisch ongebruikt! Scheelt toch weer ff ruim 100 euri!!
'Music is the universal language of mankind...'
unknown    posted on 26-09-2012 13:49
krk rp5 g2 zijn goed voor een wat kleinere kamer en de RP6 G2 voor iets grotere kamer.
voor produceren zijn de krk`s niet echt geschikt, dan zou ik kijken naar Yamaha`s.
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
Sandr    posted on 26-09-2012 14:07
Tannoy Reveal 501A, ook binnen budget en wat mij betreft uitstekende keuze
Play that funky music white boy....

This is an old Topic

No new postings for 4.608 days.
 Post CommentThat would be 153.6 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

143 Users online: Lead & 16 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 86.084
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.458