Poster: Luxx
meest populaire Software om op te produceren:
Poster: Sebasz
ik denk meer om af te mixen enzo dan om echt te produceren?
Poster: Sebasz
ik denk meer om af te mixen enzo dan om echt te produceren?
Poster: Excitable
Bedankt voor de goede tips allemaal, maar ik ben echt totaal geen fan van piratebay en of andere illegale site's.
Ik heb een dure iMac en wil hier dus graag leuke (vooral) House en dance op produceren, stel dat er iets gebeurd heb ik dus goede garantie, als ik iets via piratebay zou downloaden vervalt deze garantie, ik heb weleens gehoord van het programma snitch maar toch ben ik hier geen fan van.
Dus even in het kort: Ik wil graag gave muziek produceren welke software kan ik dan het beste gebruiken voor op een iMac?
Alvast bedankt allemaal!!
Poster: Excitable
Bedankt voor de goede tips allemaal, maar ik ben echt totaal geen fan van piratebay en of andere illegale site's.
Ik heb een dure iMac en wil hier dus graag leuke (vooral) House en dance op produceren, stel dat er iets gebeurd heb ik dus goede garantie, als ik iets via piratebay zou downloaden vervalt deze garantie, ik heb weleens gehoord van het programma snitch maar toch ben ik hier geen fan van.
Dus even in het kort: Ik wil graag gave muziek produceren welke software kan ik dan het beste gebruiken voor op een iMac?
Alvast bedankt allemaal!!
Poster: Luxx
als je van piratebay download vervalt je garantie? mooi fabeltje dude.
wat betreft je laatste vraag, die is al meerdere keren beantwoord. je hebt zelf ook nog een brein waarmee je zelfstandig kan nadenken hoop ik, dus gebruik dat eens.
logic illegaal downloaden is trouwens dodelijk eenvoudig. loopt net zo soepel als de legale versie, want Logic Pro heeft namelijk geen crack nodig. zit dus niet rare bullshit in of omheen waardoor het instabiel gaat lopen. zorg er gewoon voor dat je de meest recente versie hebt.
Poster: Snoey
Voor muziek geldt dat nog, maar voor software en games niet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.