Ik wil een van mijn mixjes op een paar CD's brengen voor wat vrienden van me, want dat wilde ze graag. Maar dan wil ik niet met zo'n lege saaie cd aankomen, maar ik wil het een beetje mooi maken.
Ik ben opzoek naar een programma, waar ik van die cd boekjes kan maken (waar een lyrics instaat, of tracklist etc), en kan uitprinten. en dan bedoel ik dat ik gewoon losse blaadjes kan uitprinten, en dan aan elkaar niet, maar dat de tekst wel binnen bepaalde afmetingen zijn. En ik wil het liefst daar een programma'tje voor gebruiken (dus niet zoiets als word) want dat is dan even wat gespecificeerder.?
Ook wil ik graag weten waar ik eigen kartonnen cd-hoesjes kan ontwerpen en kan laten 'bestellen'. Weten jullie eem programma om het te ontwerpen en een site om het te laten maken? Want zo'n cd-hoesje print je niet zomaar :p.
En wat is jullie ervaring met labelstickers op een CD ? Kan gewoon of is het slimmer om het te laten drukken op de CD?
Ik heb gehoord dat ik met photoshop eigen labels kan maken, dus dat zit wel goed.?
Als jullie nog tips hebben om een CD een beetje 'proffesioneel' eruit te laten zien hoor ik het graag! Ben namelijk nog niet bekend op het gebied van designen, ontwerpen, cd labels, etc.
Thanks!
What do you think about CD Layout ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 4.610 days. Post CommentThat would be 153.7 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.