Ik zou graag willen weten waar Pioneer/Reloop/Numark enzovoort mee bezig zijn en zsm weten welke spullen zij hebben gelanceert. ik denk dat meer mensen dit wel snel en overzichtelijk willen weten en daarom dacht ik dat dit topic handig zal zijn.
Plaats hier gear waar je wat van gehoord hebt die top merken uitbrengen enzo zodat iedereen op de hoogte blijft
What do you think about Nieuwe Gear ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hier hebben we op DJR al een news sectie voor, rechts bovenin op de frontpage. Ook verwijs ik je graag naar DJworx.com, welke erg up-to date is. om echt een produkt te kunnen bespreken kun je een apart topic aanmaken, zo blijft het overzichtelijk
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.