Eerste project in fl (feedback plz)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrDurkk    posted on 23-09-2012 11:27
Hallo allemaal, na 1,5maand bezig te zijn met fl wil ik jullie het volgende laten luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=Y0KF5_lHi5Y

Verwacht echt geen professioneel werk, De melodie wat je steeds hoort was bedoeld als intro voor de melodie, maar omdat een goeie main melodie niet lukt heb ik deze maar gebruikt haha, ik zou graag feedback willen op de effecten en overgangen en de geluiden wat ik heb gebruikt.

veel luister plezier en alvast bedankt

What do you think about Eerste project in fl (feedback plz) ??

Vote :   

MrDurkk    posted on 23-09-2012 12:06
Luisteren vanaf 1:10, intro is zeer skeer
MrDurkk    posted on 23-09-2012 20:23
Commentaar,Kritiek,Feedback??
Sebasz    posted on 23-09-2012 20:34
wtf man die shit loopt offbeat op 1 min ofzo en verder tja beetje leeg enzo he en alles drukt elkaar weg dus ga even uitzoeken wat een equalizer is?

en doe rustig?gewoon geduld hebben want je had ook al gereageerd in dat andere topic
User edit by Sebasz on 23-09-2012 @ 20:36:53 (59%)
D-Jesse    posted on 23-09-2012 20:45
Poster: Sebasz
wtf man die shit loopt offbeat op 1 min ofzo en verder tja beetje leeg enzo he en alles drukt elkaar weg dus ga even uitzoeken wat een equalizer is?

en doe rustig?gewoon geduld hebben want je had ook al gereageerd in dat andere topic

Precies wat Sebasz zegt, hij loopt idd offbeat en tis erg leeg. Ook is de melodie beetje eentonig. Blijven oefenen!
MrDurkk    posted on 23-09-2012 21:03
Oke ik ga zoeken naar eq tutorials, en ik weet dat de melodie eentonig is, maar reden staat ook hierboven. nu weet ik weer wat ik eraan kan veranderen thnxHappy, laughing?
main    posted on 23-09-2012 23:56
ik kan mn boxen maar half open hebben, het lijkt hier alsof de mids op +20db staan
Drumworks    posted on 24-09-2012 07:24
mijn tip is: niet gelijk alles op youtube pleuren. dit kan negatieve gevolgen geven aan je carriere in de toekomst Winking my eye maat van me had dit ook gedaan en is er ook slecht mee weggekomen.
The beats are still banging :)
MrDurkk    posted on 24-09-2012 07:43
als het goed is is de video verborgen dus kunnen alleen mensen met de link hem bekijken, maar wat er aan moet gebeuren is eq'en en masteren? ik heb deze track alleen gemaakt om van te leren en het is niet de bedoeling om hem uit te brengen,of hij moet nog veelbeter wordenWinking my eye
main    posted on 24-09-2012 12:22
Een kleine tip, je hebt nu nog niks aan kritiek.
De basis zit er nog niet in, en dat is ook logisch na 1,5 maand.

Kijk tutorials, lees veel over muziek productie, en probeer nummers na te maken.

Kom over een half jaar terug met een productie, dan kunnen we je pas kritiek geven.
MrDurkk    posted on 24-09-2012 13:16
klopt, als mensen nummers weten die nog aardig na te maken zijn hoor ik het graag!
FASA    posted on 24-09-2012 13:34
Probeer nummers die je zelf vet vind (daarmee houd je het vooral voor jezelf leuk) en waarvan je denkt, dit klinkt niet te ingewikkeld (9 van de 10 keer blijkt het dat toch te zijn maar in elk geval minder als een track waarvan je van te voren al denkt wow wat is dit). Iedereen kan wel nummers roepen maar als het iets is wat je zelf niet tof vind heb je er geen plezier aan. Aangezien producen ontzettend veel tijd kost om te leren kun je het maar beter op een manier doen dat je er plezier in blijft hebben. Nog een tip, tutorials op youtube zijn handig maar vaak ook erg slecht kwa theorie/uitwerking. Je kan er veel aan hebben maar klem je er zeker niet op vast.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
MrDurkk    posted on 24-09-2012 13:48
Poster: FASA
Probeer nummers die je zelf vet vind (daarmee houd je het vooral voor jezelf leuk) en waarvan je denkt, dit klinkt niet te ingewikkeld (9 van de 10 keer blijkt het dat toch te zijn maar in elk geval minder als een track waarvan je van te voren al denkt wow wat is dit). Iedereen kan wel nummers roepen maar als het iets is wat je zelf niet tof vind heb je er geen plezier aan. Aangezien producen ontzettend veel tijd kost om te leren kun je het maar beter op een manier doen dat je er plezier in blijfkt hebben. Nog een tip, tutorials op youtube zijn handig maar vaak ook erg slecht kwa theorie/uitwerking. Je kan er veel aan hebben maar klem je er zeker niet op vast.

oke, daar heb je gelijk in, denk dat het afrojack - ghettoblaster gaat worden!
dit had ik al gemerkt ja, heb ondertussen al wel 3-4 verschillende manieren van sidechainen gezien wat elke keer weer anders word uitgelgd
main    posted on 24-09-2012 13:49
Kies de manier die voor jou lekker werkt, of waarvan je denkt/vind dat die je muziek ten goede komt.
MrDurkk    posted on 24-09-2012 13:58
treu!

This is an old Topic

No new postings for 4.614 days.
 Post CommentThat would be 153.8 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

114 Users online: 26 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 3.324
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.739.839