Is opzich wel leuk gedaan, alleen vocal is droog, en het refrein van gangnam style klinkt vals ofzo (in elk geval niet lekker) met de andere track in de opbouw (1.13 ~ 1.42)
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
bij dat refrein denk ik dat je bedoeld dat het niet harmonisch is gemixt, en hierdoor niet helemaal bij elkaar past, opzich valt dit nog wel mee vind ik
Ja het valt opzich ook wel mee, maar ik luister kritisch voor die jongen natuurlijk om hem tips te geven dat zouden mijn 2 puntjes van aandacht zijn, want voor de rest vind ik hem wel goed! Maar als hij dat verhelpt zou voor mij de doorslag zijn om hem te gaan draaien in de club want ik vind het een goed idee, en het zijn 2 leuke nummers om in een mashup te hebben
De tonen van de acapella komen niet volledig overeen met de tonen van de track waar hij onder loopt, waardoor hij een beetje vals klinkt op dat stukje, kan je verder niet heel veel aan doen, je kan er wel voor kiezen om die opbouw anders te maken, dmv loopjes van de acapella maken en sneller laten gaan etc. snap je?
Ah zo, In het begin loopt het idd niet helemaal gelijk. Daar ben ik het met je eens! De opbouw zou dan idd anders moeten maar ik kreeg er niet meer uit als dit. Heb hier aardig wat tijd in gestoken als eerste project die ik op internet gooi!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.