Missend iets in intro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 20-09-2012 21:24
Hey,

Ik ben bezig met een intro, maar ik vind iets missen. Iets wat een beetje tempo maakt. Bij deze intro die ik nu heb komen na de 2de crash hihats erbij, en die maken het tempo wel een beetje. Maar ik wil mn intro niet gelijk zo beginnen. Ik wil een soort intro zoals in dit liedje:?http://soundcloud.com/d-velro/d-velro-carolina

Weten jullie ongeveer wat er allemaal in zo'n intro zit bij het bovenstaande liedje? En hoe het is opgebouwd? Want ik kan zulke intro's niet echt op youtube vinden. Hieronder de intro waar ik het over had die ik zelf ah maken ben, waar ik dus nog heel veel mis.

http://soundcloud.com/d-jesse/intro/s-aUYSv

Thanks!

What do you think about Missend iets in intro ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 20-09-2012 21:35
Goed luisteren en je hoort het zelf Winking my eye

Een intro is btw een van de minst belangrijke punten van een track. De producer van Benni Benassi had een mooie metafoor hierover: als je laminaat gaat leggen begin je in het midden omdat het daar het mooist moet zijn! De randjes wil je natuurlijk wel zo mooi mogelijk, maar het gaat om het gedeelte wat je ziet (bij een nummer dus wat je hoort: de climax) Maar goed sommige beginnen bij het begin... Er zit bij je voorbeeld veel meer percussie in de track en FX als reverb.
'Music is the universal language of mankind...'
D-Jesse    posted on 20-09-2012 21:36
Ja ik probeerde bij die track te luisteren, maar doordat die reverse clap steeds best snel komt vind ik t moeilijk Winking my eye En wat jij dus zegt, probeer eerst de break/climax en dan een outro/intro?
MrQreeny    posted on 21-09-2012 13:43
Ja, je kunt een kicking intro hebben, maar als je climax dan helemaal kut is wat heb je er dan aan??
'Music is the universal language of mankind...'

This is an old Topic

No new postings for 4.617 days.
 Post CommentThat would be 153.9 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

123 Users online: 22 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 11.743
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.748.258