Hallo allemaal, ik heb eergisteren mn nieuwe laptop binnen gekregen, alles netjes geinstalleerd van fl en asio4all. Als ik nu asio device aanklik dan krijg ik geen geluid meer uit fruity loops en de rest van mn programma's, heb internet al afgezocht naar mogelijke oplossingen maar niks gevonden wat me hielp, ik heb wel een ding gezien wat volgensmij niet goed is aan de instellingen van asio en dat is als ik het asio paneel open en dan op: realtek high defeniton audio klik (waarschijnlijk mijn geluidskaart) dan staat er een rood kruisje door: Realtek HD Audio output, ik kan dat kruisje niet wegklikken ofzo. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
thnx alvast
What do you think about Asio4all stress ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je kan dat met iedere geluidskaart doen en je keyboard blijf je gewoon in je computer steken.
ik zou de M-audio kaarten afraden. alleen maar slechte ervaringen mee. de Avid weet ik weinig van, maar als ik een audio-interface moet aanraden dan raad ik altijd Focusrite aan. echt ze hebben kaarten in iedere prijsklasse en ze zijn doorgaans beter dan de concurrentie
Nog ff wachten tot volgende maand en dan haal ik hem
dus nu nog maar weer nieuw project starten
User edit by MrDurkk on 27-02-2013 @ 17:46:13 (2%)
This is an old Topic
No new postings for 4.566 days. Post CommentThat would be 152.2 months or a whopping 12.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.