Titel
? 2350.00 2x z.g.a.n Cdj 2000 inclusief Doos, handleidingen, kabels, rekordbox cd's & bonnen!
Staat
Zo goed als nieuwe
Prijs
2350.00
Transport
liefst ophalen
Beschrijving
2x nieuwe Pioneer Cdj's 2000 zo goed als nieuw altijd in mijn rookvrije studio gestaan!
Er zijn absoluut geen gebruikerssporen op te vinden altijd netjes schoongehouden en nooit verplaatst sinds de aankoop! Dit is eigenlijk de koop voor diegene die toch nieuwe cdj's wil alleen ze toch 2e hands zijn wat niet te zien en niet te voelen is!
De cdj's hebben altijd netjes in mijn studio gestaan en zijn alleen voor thuisgebruik gebruikt. Ik was op 18-12-2009 de gelukkige die bij de eerste serie Pioneer Cdj's 2000's zat. Dat betekend dat dit de eerste serienummers waren in Nederland.?
Alle facturen van de Cdj's!
Mijn reden dat ik ze verkoop is dat ik zelf de nieuwe Pioneer Cdj 2000 Nexus ga aanschaffen.
U kunt de Cdj's gewoon bij mij thuis in de studio komen testen en bekijken zodat u zeker weet dat u een goede koop maakt.
De prijs waarvoor ik ze heb gekocht is ?3598.56 dus ik reageer absoluut niet op lage biedingen.
Voor foto's:
http://muziek.marktplaats.nl/dj-sets-en-draaitafels/1002080751-2-x-zgan-cdj-2000-incl-bon-doos-handleidingen-2750-00.html
Interesse? mail dan m.versteegt@live.nl voor een snelle reactie!?
Gearbase item
?
Foto's
?