DJ Contest ''De beste DJ van Midden Limburg'' (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 18-09-2012 17:50
Beste collega dj's,

Komende donderdag gaan we (CLUB! Events en ECI Cultuurfabriek Roermond) de plannen bekend maken van een nieuwe DJ contest voor Zuid Nederland. De contest zal ''de beste DJ van midden Limburg'' heten, wat misschien suggereert dat het om alleen DJ's uit midden Limburg gaat, maar dat is het niet : er mogen DJ'S uit heel Limburg en Brabant meedoen (maar daarbuiten ook nog...weet alleen niet of het voor die jongens interessant is...).

De DJ contest zal bestaan uit 6 voorrondes in Midden Limburg (caf?'s en zalen), 2 halve finale avonden (discotheken) en 1 grote finale op 29 december 2012 in de ECI Cultuurfabriek. Op die avond, die we nu aan het organiseren zijn, zullen grote dj's draaien, en daar kun JIJ tussen staan, samen met de andere finalist.?

De voorrondes worden eind oktober / november georganiseerd, waarover binnenkort meer informatie. In ieder geval in Midden Limburg. De stijlen zullen zijn ; dance, house, club, electro en mainstream / commerciele varianten hiervan. Minimum leeftijd van de dj's zal 14 jaar zijn, duo's zijn ook toegestaan.?

Er zal iedere avond een vakkundige jury aanwezig zijn om je te beoordelen. Het is dus geen contest van ''wie de meeste vriendjes heeft wint''. Nee, wij zoeken vooral kwaliteit. De avonden zullen netjes aangekleed worden met licht, geluid en dj gear (pioneer cdj 2000 setje) en we zullen er alles aan doen dat de dj's centraal komen te staan op de avond.

In overleg met de organisatie hebben we besloten om startgeld te vragen. Dit is ''symbolisch'' 20 euro. Dit is gedaan om te zorgen dat de avonden professioneel georganiseerd kunnen worden, maar ook zodat we waarborgen dat er niet te veel ''grapjassen'' meedoen. Wanneer je deelneemt aan de contest, krijg je automatisch al 2 kaarten voor het feest van 29 december ter waarde van 20 euro, of je nu doorgaat of niet. Des te verder je komt, des te vettere prijzen je wint.?

Gezien de regio rekenen we op veel inschrijvingen, maar ik wilde dit alvast met jullie delen. Zo kun je er al een keer over nadenken. Donderdag plaatsen we de posters en start de inschrijving, ik zal het hier allemaal plaatsen. Vanaf donderdag gaat ook de nieuwe site WWW.CLUB-EVENTS.NL de lucht in, met alle details en voorwaarden.

We hopen dat we zo veel jonge dj's een leuke kans kunnen geven om op wat leuke locaties te draaien, en wie weet zitten er wel veel boekingen aan vast (CLUB! Events organiseert tussen de 20 en 25 feesten per jaar in het zuiden met ongeveer 50 dj's). Val je positief op, dan kan dat wel eens inhouden dat....

Nouja, denk er maar 'ns over na, donderdag plaats ik meer info !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000

What do you think about DJ Contest ''De beste DJ van Midden Limburg'' ??

Vote :   

Tekhead    posted on 23-12-2012 18:51
Poster: Martullia
BR>

Volgens mij is dit niet wat ik zeg? Ik heb het niet over mijn houding, ik heb het over de beweegredenen van anderen. Er zijn best wel wat mensen die er zo over denken en ook niet iedereen heeft de ambitie om als je het zo wilt noemen om ontdekt te worden. Ik zelf doe wel eens aan een contest mee, en ik denk nog steeds dat goed kunnen praten belangrijker is dan goed kunnen draaien. Bedankt voor je vriendelijk reactie.

Ik heb me mss verkeerd uitgedrukt, of je hebt me mss verkeerd begrepen, want mijn opmerking was niet op jou persoonlijk bedoeld, maar algemeen eigenlijk, had eigenlijk ze ipv je moeten gebruiken Winking my eye
En wat bedoel je dan eigenlijk met dat goed praten belangrijker is dan goed draaien ? Als men nog niet bekend is, zijn beide even belangrijk, je moet de praktijk kunnen, en je moet jezelf kunnen verkopen als er interesse voor je is, en is het belangrijk dat hetgeen je verteld, je ook in de praktijk kan waarmaken anders sta je er mooi voor Jan Lul. En vergeet nooit, je krijgt maar 1 kans om een eerste indruk na te laten.

PS, de 'je' is niet persoonlijk he !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MarcoMartinez    posted on 23-12-2012 19:01
Ga dan maar lekker 'goed praten' met een evenementen organisatie of horeca ondernemer, die krijgen allemaal mooie praatjes van 'de nieuwe armin van buuren'.
Uiteindelijk zal je het toch moeten laten zien achter de decks als je al de kans krijg.

Ik ben blij dat ik WEL de moeite heb genomen om mee te doen.
Ik heb weer veel nieuwe mensen ontmoet en 2 leuke avonden gehad.

De 29e ga ik ook een kijkje nemen in Roermond om het concept en mijn collega's te bekijken Winking my eye
www.djmarcomartinez.com

This is an old Topic

No new postings for 4.522 days.
 Post CommentThat would be 150.7 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

108 Users online: 5 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 1.678
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.609.429