Poster: Martullia
BR>
Volgens mij is dit niet wat ik zeg? Ik heb het niet over mijn houding, ik heb het over de beweegredenen van anderen. Er zijn best wel wat mensen die er zo over denken en ook niet iedereen heeft de ambitie om als je het zo wilt noemen om ontdekt te worden. Ik zelf doe wel eens aan een contest mee, en ik denk nog steeds dat goed kunnen praten belangrijker is dan goed kunnen draaien. Bedankt voor je vriendelijk reactie.
Ik heb me mss verkeerd uitgedrukt, of je hebt me mss verkeerd begrepen, want mijn opmerking was niet op jou persoonlijk bedoeld, maar algemeen eigenlijk, had eigenlijk ze ipv je moeten gebruiken

En wat bedoel je dan eigenlijk met dat goed praten belangrijker is dan goed draaien ? Als men nog niet bekend is, zijn beide even belangrijk, je moet de praktijk kunnen, en je moet jezelf kunnen verkopen als er interesse voor je is, en is het belangrijk dat hetgeen je verteld, je ook in de praktijk kan waarmaken anders sta je er mooi voor Jan Lul. En vergeet nooit, je krijgt maar 1 kans om een eerste indruk na te laten.
PS, de 'je' is niet persoonlijk he !