Trancelucent ft regi : lonely op vinyl ik vind hem nergens weten jullie soms waar ik hem kan vinden (liefst zonder visa) MVG Liberty
What do you think about Lonely ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
nope enkel no music maar die heb ik al heb hem bij music man in Gent gezien op hun 360° view maar tegen dat ik dara ben zijn we grote vakantie omdat eerst men mixer moet komen
User edit by the-melody on 11-02-2006 @ 20:52:55 (100%)
ja daar wel maarja eerst men mixer maar in de grote vakantie(dan heb ik juist men mixer ga hem kopen bij new-line) dan ga ik dara naartoe in juli en in augustus naar magik muzik in breda:p
nja niet zo veel maar men vader rijdt me erdan heen:p ben er nog maar 1x geweest(shame on me:p) was in de kerstvakantie achter men verjaardag heb toens toch een 40tal platen gekocht:p
This is an old Topic
No new postings for 7.166 days. Post CommentThat would be 238.9 months or a whopping 19.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.