V-Control
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JuniorDDP    posted on 17-09-2012 10:37
Goeie vrienden van de audio!

Onlangs heb ik een iPad gekocht, leuk ding! Om deze niet alleen voor fun te gebruiken maar ook voor het werk, ben ik wat beginnen zoeken! Nu heb ik gezien dat je je iPad kunt gebruiken als DAW voor protools, ableton, cubase, ...!?

De app noemt V-control, er is een free version en de pro version die ongeveer 40 euro kost! Nu gebruik ik de free version met protools (ik mix bands) en dat ding werkt zalig, dus ben ik zeker van plan de pro aan te schaffen (voor 40 euro's kunde nu niet sukkelen)!

Nu had ik wel gedacht eens na te vragen of sommigen van jullie deze pro versie hebben en wat jullie mening?daarvan is. Voor al diegenen die het niet kennen denk ik dat dit een goedkope oplossing is voor als jullie thuis willen mixen! Je moet toch al 1000 euro sparen voor een euphonix (wat een zeer goede DAW is voor een betaalbaar budget), al dat tascam en behringer gedoe ben ik niet zo'n fan van!

Dus spread the word, de app is de max!
http://www.neyrinck.com/en/products/v-control-pro

Grtz,

Dylan

What do you think about V-Control ??

Vote :   

JuniorDDP    posted on 17-09-2012 10:39
BTW, i am sorry, het werkt met Logic pro, niet ableton!
Danil    posted on 17-09-2012 18:18
Wauw! Mooie app, in mijn ogen veel beter dan de toch wat dure Euphonix controllers (qua prijs valt dit wel niet te vergelijken). Ik vraag me toch af of dit een meerwaarde biedt, en of dit effeci?nter is.

Volgens het filmpje gebeurd de syncing via draadloos netwerk geloof ik? Heb ik er toch wat vragen bij qua latency en zo...
JuniorDDP    posted on 17-09-2012 19:41
Als je een goed wifi netwerk hebt is er geen probleem! Efficientie is een goede vraag! Daarom dat ik nog altijd graag een euphonix gebruik mits je iets tastbaarder hebt! Maar voor beginners is dit ideaal! Ook het leuke is dat je kunt rondlopen in je studio terwijl je aan het luisteren bent en kleine aanpassingen kunt maken!
Danil    posted on 17-09-2012 20:19
Poster: JuniorDDP
Als je een goed wifi netwerk hebt is er geen probleem! Efficientie is een goede vraag! Daarom dat ik nog altijd graag een euphonix gebruik mits je iets tastbaarder hebt! Maar voor beginners is dit ideaal! Ook het leuke is dat je kunt rondlopen in je studio terwijl je aan het luisteren bent en kleine aanpassingen kunt maken!

haha cool, heb nu het gedacht om een ipad te kopen :p er komen meer en meer apps voor de ipad ivm muziekproductie :D

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

206 Users online: 138 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 67.565
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.864.602