carnavla muziek.... (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

robertvisser    posted on 11-02-2006 19:57
ik schaam me eigenlijk een beetje voor deze vraag.....

ik moet 25 febr voor een bevriende dj invallen op een carnavals feest...
en dit terwijl ik alleen maar hardhouse,jump,oldscool draai.

het is ook zeker tegen me principes,net zoals R&B(rotzooi&bagger) om dit soort schadelijke trillingen voor het gehoor te laten klinken uit Mijn! P.A!!!!!

maar nood breekt wet en val dus voor hem in....allemaal heel leuk en aardig maar ik heb echt niks van dit soort herrie.

mischien kunnen jullie me helpen met artiesten en titels wat 'populair' is in deze genre.

alvast bedankt allemaal!!!
User edit by robertvisser on 11-02-2006 @ 20:01:13 (1%)

What do you think about carnavla muziek.... ??

Vote :   
Leon    posted on 12-02-2006 17:55
Tis idd jammer dat die apres ski muziek buiten limburg wordt gezien als carnavals muziek. Daarom ben ik ook blij dat ik in het zuiden van Limburg woon tegen de grens van Duitsland, hier wordt pas muziek gemaakt!
maar beste carnavalsmuziek komt meestal van Rowwen Heze (niet echt carnaval maar wel gezellige muziek), beppie kraft, kartoesj, merretkoer, die hoehner (spreek uit als heuner, keulse muziek )

@ccc: Met carnaval ben ik ook weer 2 dagen in het centrum van heerlen te vinden, echt uberkicks daar!
robertvisser    posted on 12-02-2006 18:08
schinveld......... jij verzorgde de muziek in die boomhutten toch..... of zit ik er naast...
ccc    posted on 12-02-2006 20:21
Poster: Leon

@ccc: Met carnaval ben ik ook weer 2 dagen in het centrum van heerlen te vinden, echt uberkicks daar!

Ik ben 5 dagen in Heerlen, misschien dat ik dit jaar ook een dag in Maastricht ga feesten .

Decom    posted on 12-02-2006 23:11
Poster: robertvisser
 als er ergens een feesie gebouwd wordt dan is het wel rotterdam!!! met de dance parade!!! dat zijn pas feesten daar kunnen ze onder de rivier nog wat van leren..

Sry ma dat mag je van mij niet zeggen...  uhm... mag je wel ma ben et er niet mee eens
zon feesjes kun je niet met elkaar vergelijken

carnaval yeah

dion    posted on 13-02-2006 10:55
je moet gewoon de mooie groesbeekse slagers horen horen haha
djmamo    posted on 13-02-2006 15:11

en een leven zonder carnaval kan ik me heel goed voor stellen! breda is best gezellie maar als er ergens een feesie gebouwd wordt dan is het wel rotterdam!!! met de dance parade!!! dat zijn pas feesten daar kunnen ze onder de rivier nog wat van leren..

nu haal je 2 dingen door elkaar, carnaval (brazilie) en carnaval (nederland/belgie)

totaal niet te vergelijken

en dan nog carnaval in Valkenswaard duurt wel langer dan 4 dagen, van vrijdag 24 feb tot 1 maart dus 6 dagen.

en zeker te weten als je 1 keer echt carnaval hebt gevierd dan wil je nooit meer iets anders...

en ik heb 1 dag vrij van de 6 en das zaterdag, verder vrijdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag draaien en zondag en maandag overdag op een carnavals wagen draaien.....

DUS JA HEB HET DRUK MET CARNAVAL

vrijdag ook een optreden van de lawineboys in het cafe waar ik werk www.bardeorientexpress.nl trouwens ook goede muziek lawineboys - laat mij maar alleen en leaving on a jetplaine de carnavals hits van dit jaar

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 13-02-2006 @ 15:13:01 (24%)
robbert    posted on 13-02-2006 17:45
en een leven zonder carnaval kan ik me heel goed voor stellen! breda is best gezellie maar als er ergens een feesie gebouwd wordt dan is het wel rotterdam!!! met de dance parade!!! dat zijn pas feesten daar kunnen ze onder de rivier nog wat van leren..

Het is duidelijk dat jij nog nooit carnaval gevierd hebt.. Proost!

Leon    posted on 13-02-2006 18:02
schinveld......... jij verzorgde de muziek in die boomhutten toch..... of zit ik er naast...

Nou als ik dat deed trilden ze er uit en dat was ook niet echt de bedoeling
Maar het is idd wel die Schinveld ja!
robertvisser    posted on 13-02-2006 18:10
ha ha lache ook moest er erg om lachen al die comotie om dat gebeuren met die kut vliegtuigen!!! beetje jammer alleen dat al die moeite voor niets was....

This is an old Topic

No new postings for 7.165 days.
 Post CommentThat would be 238.8 months
or a whopping 19.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

273 Users online: 36 Guests (237 Unknown)
Pages generated today : 113.580
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.765.592