feedback please
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 14-09-2012 18:19
heej mensen,?

ik heb even bezig geweest met te producen ed. deed het voorheen in fl studio, maar dat was niet helemaal m'n ding dus besloot ik over te gaan naar logic. had ook altijd problemen met windows ed..

nu zou ik graag wat feedback hebben op het kleine stukje dat ik nu al heb
ivm mijn synth, hoe maak ik het dynamischer ed. en ik ben dit beginnen maken met dit idee, maar weet niet of ik het als break melodie kan gebruiken of eerder als refrein melodie.

alvast bedankt

oja negatieve comments? als ik er iets uit kan leren zijn deze zeker welkom Happy, laughing
klik

What do you think about feedback please ??

Vote :   

IronJon    posted on 14-09-2012 22:12
Ik zou het zeker niet gebruiken als refrein, maar meer als een melodie v??r de climax, voor een opbouw dus.
+ die minimale bassline zou ik verwijderen.

en om het dynamischer te maken, moet je misschien meer hi-synths gebruiken (ik weet niet de juiste term hiervoor, een soort ruis bedoel ik)

hopelijk heb je hier wat aan en nog veel succes Winking my eye
will-j    posted on 15-09-2012 08:50
ik zou hierbovenop nog wat synths layeren. gewoon kijken wat erbij past en dat boven elkaar zetten. dan krijg je een voller geluid is het meer 'big room'
youngbeatsz    posted on 15-09-2012 10:53
oke bedankt voor de tips, en wat vinden jullie van de melo? passend?
Sebasz    posted on 15-09-2012 11:37
waar is je kick?Cry
youngbeatsz    posted on 15-09-2012 18:26
Poster: Sebasz
waar is je kick?Cry

staat wat te zacht inderdaad, ik wou hem meer ruimte geven door te sidechainen, maar dat lijkt me precies toch niet zo goed te lukken. de sidechain komt er nauwelijks door

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

146 Users online: 16 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 30.091
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.766.606