Ik wil graag mijn djm 800 aansluiten op mijn computer speakers.? Dit is de logitech z-2300. Alleen deze heeft een aansluiting van een minijack. Nu heb ik al geprobeerd om deze eerst in mijn laptop te doen en vanaf mijn mixer een rca -> minijack in de input van mijn mbp te doen. En dan vervolgens door een programma het geluid van de input door te sturen naar de output, maar dit werkt niet echt en er zit een vertraging in.
Hebben jullie ook tips voor mij?
What do you think about Computer speakers aansluiten op DJM 800 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dankje, hier zat ik zelf ook al wat aan te denken maar vond het nogal een goedkope oplossing. Maar denk dat het inderdaad de enigste optie is in mijn geval. Toch maar eens studio monitoren aanschaffen!
het is goedkoop maar prima. uitgaande dat je het niet mee gaat slepen en gewoon lekker op je kamer laat staan.?
Op feesten word tulp gebruikt om de cd spelers op de mixer aan te sluiten, voor kleine afstanden is RCA gewoon prima. voor langere afstanden gebruik je altijd gebalanceerd, dit om storingen en signaal verlies te vermeiden
Daar heb je ook gelijk in en straks misschien toch maar eens kijken voor een geluidskaart! Op feesten sluit ik mijn mixer gewoon aan via xlr, gebalanceerd weet ik niet zeker!
niet per definitie hoor. Alleen als er balanced XLR in de spec sheet staat zijn ze gebalanceerd.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community