*TUTORIAL 4 ONLINE*
STEM OP MIJ<----KLIKBAAR
jazeker, de tutorials zijn er weer. ik ga heel basic beginnen en iedere week meer advanced technieken. ik geloof dat veel hier wat aan zullen hebben aangezien velen van jullie wel een MacBook Pro hebben maar FL studio er op Bootcampen.
de nieuwe tutorials zijn ook een stuk beter te volgen dan mijn oude omdat mijn nieuwe screencap software mijn webcam, 2e beeldscherm, interne en externe audio allemaal tegelijk opneemt en synchroniseert en ook nog eens al mijn keystrokes laat zien zodat je weet welke shortcuts ik gebruik.
maar, laat ik niet nog meer domme shit gaan typen, want lezen daar houden we niet van. de eerste tutorial staat online
*LINKS IN HIDDEN MESSAGE*
iedere week upload ik 2 of meer tutorials totdat ik op raak qua idee?n. ?
Bas aka Kama Qu gaat ook een aantal tutorials voor zijn rekening nemen en Arjen van Volts heeft zich ook aangeboden. kortom: abboneer je lekker, mocht je dat nog niet zijn en de video's komen vanzelf.
oja, alle video's worden geupload in 1080p dus alles is prima te volgen
*edit*
ik waardeer het overigens heeeeel erg als er mensen even een comment, favorite en/of leuk klikken. het helpt heel erg om mijn video's weer wat omhoog te pushen in de grote youtubelijst en daar help je mij ook weer wat verder mee.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message