- op mijn master staat een plugin die zorgt dat ik niet boven 0 dB kom - op kanaal X staat een compressor en een limiter: ? ?- Limiter: voor sidechainen
? ?- Compressor: voor het compressen :p
Heeft die compressor nog wel nut als die limiter er op staat? En heeft die compressor wel nut als de plugin op de master aan staat? Ik weet verschil tussen compressor en limiter maar ik vraag me af of je ze allebei succesvol op 1 kanaal kan zetten in je mixer. Ik heb het gevoel dat ik niet echt verschil hoor of ik WEL of NIET een compressor gebruik op het kanaal waar de limiter op staat.
Thanks!
What do you think about Limiter & Compressor casus ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Is erg instelling afhankelijk aangezien je met die limiter de werking van de compressor ook kan verkloten, maar vraag me af waarom je uberhaupt een compressor en een limiter op 1 kanaal doet en dan met de limiter sidechainen?
Had me op een dwaalspoor laten zetten door een youtube video die het fout had
This is an old Topic
No new postings for 4.615 days. Post CommentThat would be 153.8 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.