Poster: Sebasz
ja asio verneukt altijd de boel, die maakt het geluid in flstudio mooier/beter/helderder dan het eigenlijk is. dus als je dan rendert en fl afsluit, draait windows weer op de normale driver en hoor je dus pas eigenlijk hoe het echt klinkt
Poster: Larsz
altijd gwn asio doen hoor veel btre kwaliteit enso en ook altyd 450 kbps je ziet miss 320 maar eigenlijk gewn die echte goede kwaliteit ahahaa ;P
altijd gwn asio doen hoor veel btre kwaliteit enso en ook altyd 450 kbps je ziet miss 320 maar eigenlijk gewn die echte goede kwaliteit ahahaa ;P
Poster: Stefjuuh
Even voor de duidelijkheid; muziek wordt alleen maar slechter bij het exporteren, de mate hierin verschilt.
Ik zou de volgende richtlijnen aanhouden:
128 kbs mp3: Voor previews, dit is in ieder geval geen draaibare kwaliteit! Ook al zet je hem om naar 320, het is al 128 geweest, dus beter zal het er niet van worden, de extra informatie die per seconde (kbs) gaat opslaan zou dan ergens vandaan verzonnen moeten worden.?
320 kbs mp3: Voor draaibare exports, alles wat gewoon goed moet klinken
max kwaliteit wav: Voor alles waar je zo min mogelijk kwaliteit wil verliezen, verzin zelf maar wanneer je dat, en de opslagruimte, nodig vindt.
Poster: D-Jesse
Sorry voor de bump maar hoe exporteer jij dan via je Speakers (real HD Audio) ofzo @will-j ? Ik heb nl hetzelfde probleem..
Poster: will-j
Ik exporteer en maak de tracks op de Real HD Audio inderdaad, maar volgensmij is het beter om echt een goede geluidskaart aan te schaffen. Ik zou niet weten hoe ik dat in mijn laptop moet inbouwen, en of dat extern kan e.d. maar ik ga er eens naar zoeken!
Ik snap niet echt hoe dat werkt met een externe geluidskaart. Wat heeft eht eigenlijk voor nut om via zo'n extern kastje iets te exporteren? Blijft dan meer van de kwaliteit van het project over ofzo? Ik snap niet echt hoe zo'n kastje kan helpen ':p
Poster: will-j
Het geluid wat je produceert kan dan van zichzelf wat helderder klinken, maar met Real HD Audio heb je eigenlijk geen andere geluidskaart nodig
Ik heb een probleem. Ik heb ooit mijn Realtek Audio uitgeschakeld met mn configuratie scherm omdat ik alles wilde aansluiten via mn geluidskaart, maar mn pc de geluidskaar niet wilde pakken. Maar nu wil ik het weer terug, maar als ik mn geluidskaart eruit haal (usb aansluiting),staat er een kruisje door dat luidsprekertje en geeft mn laptop geen geluid meer. Weet iand hoe ik weer mijn geluid uit mijn ingebouwde laptop speakers (Realtek Audio) kan krijgen?