Helaas werkt 1 van mijn cdj 1000 mk3's niet meer goed. De platter is standaard ingedrukt waardoor het nummer niet wil spelen (zelfde effect als wanneer je met je vinger in vinyl mode op de platter drukt
Na wat googlen zag ik dat het waarschijnlijk komt omdat 3 veertjes die de platter weer omhoog moeten duwen een beetje lam zijn en wat uitgerekt moeten worden.
Helaas heb ik alleen maar een tutorial gevonden hoe ik de platter uit een cdj 1000 mk2 moet halen. En bij de cdj1000 mk3 zit de platter gedeeltelijk verstopt onder een grote printplaat.
Mijn vraag is dus wie er ervaring heeft met de platter uit een mk3 halen of wie ergens een tutorial op internet weet
What do you think about Probleem platter losmaken cdj 1000 mk3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb inderdaad gewoon ongeveer al de printplaten vewijderd.
Behalve dat je op een gegeven moment een hele lading schroeven hebt liggen en een paar printplaten valt het allemaal bests mee. Zolang je maar overal rustig de tijd voor neemt en netjes werkt is het prima te doen.
Kortom, cdj werkt weer prima!
This is an old Topic
No new postings for 4.627 days. Post CommentThat would be 154.2 months or a whopping 12.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.