ik vroeg mij af of hier toevallig mensen zijn met ervaring met de AD impuls serie. Mijn oog is gevallen op een AD impuls setje bestaande uit AD impuls 5 en AD impuls 5b
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Audience Delight (AD) is een goed merk speakers en soms heb ik versteld gestaan van de hoeveelheid geluidsdruk die ze uit de kastjes weten te halen. Erg direct geluid, niet boekerig of wat....
Ik kan me niet herinneren of ik deze specifiek speakertjes ook gehoord heb, maar ik neem aan dat ze goed presteren. Je gaat ze trouwens toch nog wel even beluisteren voordat je aanschaft
Let the BASS be louder
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.