User edit by Drumworks on 01-10-2012 @ 08:34:45 (14%)
What do you think about [TK] 1x Reloop rmp-2 (PIONEER LOOKALIKE!!) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
misschien over een paar maandjes een 3e rmp-2 erbij , niet nu :p Als je er nog geen een voor 135 gezien hebt heb je vast niet ver gezocht, mijn setje koste 250.
Idd de prijs is echt supercheap. Snap niet dat je hem daarvoor weg doet. Zou die van mij liever laten wegrotten dan dat ik er minder dan 200 per stuk voor zou vangen.
klopt, hier staat hij ook niets te doen en dan kan ik er maar beter iemand anders blij mee maken blijkbaar is hier geen interesse in wanneer er geen pioneer opstaat, beetje jammer maargoed, hij wordt toch wel een keer verkocht
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.736 days. Post CommentThat would be 157.9 months or a whopping 13 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...