What do you think about Danderend - ??? (Preview) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je akkoorden kloppen, en opzich heb je wel geschikte sounds uitgezocht.? de kick is naar mijn mening niet helemaal lekker, past niet echt binnen het plaatje. voor de rest is het nog vrij leeg allemaal. probeer je sounds wat meer te 'verzorgen', lees; eq's gebruiken, reverbs beter afstellen, sidechain compressie kan leuk zijn etc etc.?
sluit me bij DaCompra aan, verder is de melodie die je hebt al zo veel gebruikt. Een maat van mij heeft ook een nummer met precies dezelfde akkoorden...?
ohja, nog een belangrijk ding: laat je nooit uit het veld slaan door een beetje kritiek op je producties. laat het een motivatie zijn om beter te worden!
Precies Ik heb dus een melo gemaakt maar ik ben een beetje onzeker, of dat zo'n melodie is die al is voorgekomen ;S Heb m niet na gemaakt ofzo maar had m in mn hoofd en heb m toen ingespeelt op mn keyboard..?
kan zo ?niet op de naam van de track komen, maar is inderdaad al gebruikt! probeer wat te spelen met de noten in je akkoorden, misschien kan je er een andere draai aan geven!
Kan je miss een voorbeeld noemen hoe ik Zo'n draai aan kan geven? Gewoon de akkoorden/toonhoogte ofzo veranderen fneel echt gwn de blokjes in de pianoroll verschuiven/anders plaatsen?
Ik erger mij altijd dood aan mensen die iets posten en vervolgens de content verwijderen of niet de goede link hebben geplaatst. JE LINK DOET HET NIET!?
mijn tips (ik ben niet een pro ofzo maar ik weet er wel het e.e.a. van af):? ?- sidechain die kick ?- gooi een equalizer op je kick? ?- maak een bassline (deze kun je ook sidechainen) ?
De allerbeste manier van sidechainen is rickrollen?
De kick sidechain ik nooit; de rest sidechain ik juist aan de kick zodat je een energiekere flow krijgt.
Poster: AdenFarleigh De allerbeste manier van sidechainen is rickrollen? De kick sidechain ik nooit; de rest sidechain ik juist aan de kick zodat je een energiekere flow krijgt.
Haha nee dat is een grapje.
Ja precies, zo doe ik het ook. Dat je het 'ducking' effect krijgt. Het kan ook vet klinken bij white noise e.d.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.625 days. Post CommentThat would be 154.2 months or a whopping 12.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...