Ik wilde van m'n cdj200 de cue switch vervangen. Echter stuite ik op een probleem met het losmaken van de printplaat. Bovenin in het met rood aangegeven kader zit deze vast. Ik wil zelf de boel niet gaan forceren. Dus ben ik benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en wat de beste oplossing hiervoor is. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij gewoon los zou komen zoals bij cdj1000mk3's ook het geval is.
Linkje naar de foto: http://i46.tinypic.com/2qjkl86.jpg
Alvast bedankt.
What do you think about Probleem cue/play printplaat losmaken cdj 200 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb hem ook al weer in elkaar geschroefd. Totdat iemand me kan uitleggen wat ik moet doen. Wil de cdj verkopen. Maar dan wel graag met werkende knoppen.
pff, ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat ding in mekaar zit, maar aangezien ze die printplaten er in china ooit in gezet hebben, zullen ze er ook weer uit moeten kunnen.?
Doordie soldeer verbindingen binnen je kader zou ik denken dat die 2 printplaten (van de cue/play/search en het scherm enz) aan mekaar zitten. dmv een ribbon hoop ik. Schroef de hoofd PCB eraf en mischien dat je daar wijzer van word.?
forceer NOOIT iets. wil het niet makkelijk eruit, gewoon laten zitten. Dan ben je ergens iets vergeten.
Het zit met een soort plastic (wat je volgens mij wel los kan klikken) aan elkaar vast. Daarvoor zouden inderdaad wel alle printplaten los moeten. Maar lijkt me vrij veel werk, voor iets wat bekend staat als een eenvouding klusje.
Poster: Danielvb ?Maar lijkt me vrij veel werk, voor iets wat bekend staat als een eenvouding klusje.
In de CDJ 1000 ja. niet elke CDJ zit het zelfde in mekaar
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
This is an old Topic
No new postings for 4.628 days. Post CommentThat would be 154.3 months or a whopping 12.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.